جمعه دهم فروردین ماه
پرسپولیس تا به اینجا هم عملکرد شگفت انگیزی داشته است ؛

سعیدی: کم مانده بدهکار کمیته ملی المپیک شویم

ملی پوش اسبق رشته روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: تمرینات ملی پوشان در ایران با کمبودهایی هم مواجه است و اگر این تیم صاحب آوازه در دیدار امروز ببرد من واقعا به پرسپولیس احسنت می گویم.

ملی پوش اسبق رشته روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: تمرینات ملی پوشان در ایران با کمبودهایی هم مواجه است و اگر این تیم صاحب آوازه در دیدار امروز ببرد من واقعا به پرسپولیس احسنت می گویم.


سیاوش سعیدی در گفت و گو با البرز ورزشی در مورد وضعیت تمریناتش اظهار کرد:  با توجه به اینکه پدر و مادرم سنشان بالا است تمرینات قایقرانی را دورادور و به صورت انفرادی زیر نظر افشین فرزام انجام می دهم البته کار هم جزو اولویت های هر فردی در جامعه محسوب می شود به این خاطر به به کارم هم بیشتر رسیدگی می کنم. یکی از مشکلاتی که موجب شد به تمرینات نروم این بیماری شیوع یافته در کشور بود که ترجیح دادم خانواده ام در سلامتی بسر ببرند به این خاطر از تمرینات تیم ملی بیرون آمده ام و دورادور تمریناتم را انجام می دهم.
وی افزود: برای حضور در سهمیه المپیک تمرین نمی کنم اما برای شرکت در مسابقات آسیایی تمریناتم را ادامه می دهم که تا آن زمان آمادگی کافی را کسب کنم.
سعیدی در خصوص اینکه چرا ناگهان دلسرد شده است تصریح کرد: چند سال گذشته ما در مسابقات برون مرزی زیادی شرکت کرده ایم که متاسفانه کمیته ملی المپیک مانند بسیاری دیگر از رشته ها پاداش ها را که  سکه بود پرداخت نکرد و بعد اعلام شد که هر امتیاز ما 2،950،000 تومان ارزش دارد و دوباره اعلام کرده اند که هر امتیاز شما  20،000،000 تومان ارزش دارد اکنون هم می ترسم  با این وضعیتی که پیش می رود یک چیزی به کمیته ملی المپیک بدهکار شویم. چون در آخرین مسابقه ای که شرکت کردم یک قایق 4 نفره بودیم بنده به اندازه همان قایق تک نفره تلاشم را کرده بودم اما اعلام شد که جایزه های شما نصف خواهد شد و کلا پانزده میلیون تومان می شود که با این همه تمرینی که انجام داده بودم اگر داخل خیابان قدم می زدم همان مقدار پول را در می آوردم. خواهر خودم سه سال از من بزرگتر است بخاطر همین مسائل از ایران به انگلیس مهاجرت کرد و دیگر هم برنگشت؛ چنین اتفاقاتی جای تاسف دارد.
وی در مورد بازی تیم پرسپولیس با اولسان خاطر نشان کرد: متاسفانه علاقه ای به ورزش فوتبال ندارم و زیاد نگاه نمی کنم اما در اینستا و شبکه های اجتماعی نظرات مردم را در مورد این بازی خوانده ام حتی سخنگوی دولت هم عنوان کرده بود که پرسپولیس می برد. باید از این نظر هم به قضیه نگاه کرد که در ایران همان طور که من برای حضور در رقابتهای برون مرزی متحمل فشار های متعددی از جمله کمبود امکانات بودم این تیم هم فشار زیادی را تحمل کرده تا به قهرمانی آسیا برسد زیرا هیچ کس در جایگاه خودش قرار نگرفته است زیرا در ایران با امکانات کم تمرین می کنند و باید هم بهترین باشند در هر صورت تا به حال هم کار بزرگی انجام داده اند و اگر ببرند من به این تیم ایرانی صاحب نام زیبا واقعا تبریک می گویم.


گفت و گو: الهه طائمه