جمعه دهم فروردین ماه
گفت و گو با رکوردار قهرمانی باشگاهی کشور؛

جعفری: حذف فوتبال بانوان ایران ناشی از کم کاری داخل است

رکوردار قهرمانی فوتبال باشگاه های ایران حذف تیم ملی فوتبال بانوان را از جدول رده بندی فیفا نشانه نبود تلاش و پیگیری لازم در داخل کشور می داند.

رکوردار قهرمانی فوتبال باشگاه های ایران حذف تیم ملی فوتبال بانوان را از جدول رده بندی فیفا نشانه نبود تلاش و پیگیری لازم در داخل کشور می داند.


مرضیه جعفری که 7 سال با تیم شهرداری بم قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شده است در واکنش به حذف نام تیم ایران در رده بندی فوتبال بانوان جهان می گوید: ما فقط در داخل کشور لیگ برگزار می کنیم و در مسابقات برون مرزی حضور نداریم لیگ می تواند منبع درآمد بازیکنان باشد ولی انگیزه های کافی را در برای رشد و مطرح شدن فوتبال بانوان ایجاد نمی کند و امروز که خبر حذف نام ایران را در رنکینگ فدراسیون جهانی خوانده ام معتقدم فدراسیون فوتبال و نائب رئیس هر دو در این نزول و سقوط دخیل بوده اند چرا که بیش از یک سال است که هیچ اردویی برای تیم ملی فوتبال برگزار نمی شود و این وظیفه نائب رئیس فدراسیون است که پیگیر قضیه تیم ملی باشد.
وی در باره جدایی تنی چند از بازیکنان سرشناس از تیم شهرداری بم می گوید: بحث مالی در بین بوده و منطقی است که بازیکنان ما دنبال درآمد بیشتر باشند ولی ما جایگزین هایی که آورده ایم اغلب جوان هستند و برای کسب هماهنگی به زمان نیاز دارند.
 موفق ترین مربی فوتبال باشگاهی بانوان کشور درباره دیدار امروز پرسپولیس و اولسان نیز می گوید: تردید ندارم که تیم های کرده و ژاپن از نظر سیستم برنامه ریزی و باشگاه داری حرفه ای از ورزش کشور ما برتر هستند و با اینکه من یک استقلالی هستم اعتقاد دارم که شاید بچه های پرسپولیس در سایه غیرت ایرانی خودشان دست به کار مهمی بزنند و پیروز میدان شوند.


گفت و گو: مرجان بنی یعقوب