جمعه سی و یکم فروردین ماه

گل‌محمدی: بازیکنا نم با شرف و غرور بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از این دیدار گفت: در حالی در دیدار با اولسان شکست خوردیم که روی دو اتفاق گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. ما در این دو صحنه تمرکز لازم را نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از این دیدار گفت: در حالی در دیدار با اولسان شکست خوردیم که روی دو اتفاق گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. ما در این دو صحنه تمرکز لازم را نداشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیسیحی گل محمدی در خصوص بازی دیروز با تیم کره جنوبی اظهار داشت: امکان نداشت از هر راه دیگری گل بخوریم بجز مواردی که اتفاق افتاد. گل‌های راحتی به حریف تقدیم کردیم. متاسفم این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: واقعاً ناراحتیم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. با تمام کاستی‌ها و مشکلاتی که بعد از صعود به فینال برایمان به وجود آمد بازیکنانم تلاش خوبی کردند اما موفق نشدیم به پیروزی برسیم.

گل‌محمدی درباره عملکرد شاگردان خود تاکید کرد: بازیکنانم وضعیت خوبی داشتند. از نظر خودم شخصاً همین حالا هم قهرمان هستند. با تمام وجود و شرف بازی کردند. تا آخرین ثانیه بازی جنگیدند. اتفاقات بازی علیه ما بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: از هواداران پرسپولیس به شخصه عذرخواهی می‌کنم. باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم قهرمانی این بازی‌ها را کسب کنیم.

وی درباره قهرمانی اولسان هیوندای کره جنوبی یادآور شد: به تیم اولسان هم تبریک می گویم. تیم شایسته ای بودند. همچنین از همه کسانی که برای برگزاری این بازی‌ها در AFC و کشور قطر زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

گل محمدی درباره ادامه کار خود در پرسپولیس اظهار داشت: برای دوره‌های بعد باید تیم را تقویت کنیم. امکانات و سازماندهی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم خودمان را قوی‌تر کنیم. باشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات و سازماندهی باشگاه‌های ضعیفی نسبت به تیم‌های دیگر آسیا هستند. این نشان می‌دهد باید زیرساخت‌های بهتری در کشورمان باشد تا پرورش استعدادها از تیم‌های پایه انجام شود. از این حیث قابل مقایسه با آسیا نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تیم ما لیگ برتر را پیش رو دارد و باوجود اینکه 3-4 بازی عقب افتاده داریم اما آنجا هم کارمان راحت نیست. پرسپولیس تیمی است که فقط باید ببرد و برای پیروزی مبارزه کند. در لیگ ایران و آسیا کار راحتی نداریم اما برای موفقیت و قهرمان شدن انگیزه های زیادی داریم.
وی درباره علت اصلی عدم تمرکز بازیکنان این تیم و دادن دو پنالتی به حریف تاکید کرد: وقتی به فینال آسیا می‌رسید حتماً باید از نظر ذهنی خیلی قوی باشد. هم اینکه باید در شرایط مسابقه باشید تا بتوانید تمرینات خوبی انجام دهید. اینها فاکتورهای مهمی برای بردن است. بازیکنان شرایط خوبی داشتند اما تمرکزی که باید در وضعیت بازی ایجاد می‌کردند نبود. گل اولی که خوردیم در وقت‌های اضافه نیمه اول بود. متاسفانه VAR علیه ما بود.
یحیی افزود: در تعویض‌ها مشکلات زیادی داشتیم و دستمان خالی بود که بتوانیم کاری کنیم. بازیکنان محروم پرسپولیس از فینال، تاثیرگذار بودند. عدم وجودشان به ما ضربه زد و قدرت تیمی ما را کاهش داد؛ اما در هر صورت اتفاقات بازی باعث شد تا ما بازی را واگذار کنیم.

وی درباره عملکرد داور بازی تصریح کرد: وقتی داور برای ما VAR گرفت می‌توانست برای ما اعلام پنالتی کند اما فکر می‌کنم تمرکز نداشت. در آن صحنه خودم دیدم که پنالتی برای ما بود.
سرمربی سرخپوشان در پایان خاطرنشان کرد: روزهای سختی را در آینده سپری خواهیم کرد. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد اما اگر بخواهیم با این شکست رفتاری کنیم که رو به پیشرفت نباشد غیرحرفه ای خواهد بود. از لحاظ روحی و بدنی از فردا ریکاوری می‌کنیم. با تیم زیاد کار داریم. مبارزه کردن هنوز ادامه دارد.