جمعه دهم فروردین ماه

کریستیانو بابت دبل در مقابل پارما درخشید

کریستیانو رونالدو سه روز بعد از خراب کردن یک پنالتی مهم برای یووه دیشب درخشید و با ستایش مربی اش آندره آ پیرلو مواجه شد.

کریستیانو رونالدو سه روز بعد از خراب کردن یک پنالتی مهم برای یووه دیشب درخشید و با ستایش مربی اش آندره آ پیرلو مواجه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، یوونتوس دیشب به خانه پارما رفت و در شب درخشش و دبل کریستیانو رونالدو موفق شد حریفش را 4-0 شکست دهد. آندره‌آ پیرلو سرمربی یووه در پایان بازی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت بیانکونری حالا همان تیمی شده که او می خواسته.
 بازی دیشب را می توان بهترین بازی یوونتوس در این فصل دانست. یووه حالا امتیازش را با اینترمیلان در رتبه دوم جدول مساوی کرده و با میلان صدرنشین تنها یک امتیاز فاصله دارد هر چند تعداد بازی های بیانکونری از این دو تیم فعلاً یک بازی بیشتر است.

پیرلو در پایان بازی گفت: " رونالدو در بازی قبل از اینکه در مقابل آتالانتا پنالتی از دست داده بود از دست خودش عصبانی بود و حق داشت ولی خوشبختانه زمان زیادی طول نکشید تا او بتواند جبران کند و در این بازی نشان دهد که گلزنی را چقدر دوست دارد. ما از نتیجه بازی قبلی راضی نبودیم ولی عملکرد خوبی داشتیم و امشب می خواستیم امتیازهایی که جلوی آتالانتا از دست دادیم را جبران کنیم و به این هدف هم رسیدیم".

 
سرمربی یووه در ادامه گفت: " یووه امشب همان یوونتوسی بود که می خواستم ببینم. ما باید این بازی را می بردیم و مهاجمین ما هم کریستیانو و هم آلوارو باید دوباره گلزنی می کردند. ما باید بازی به مثابه یک تیم متحد را در زمین نشان می دادیم که دادیم. از این گذشته آرون رمزی هم بازی خوبی انجام داد که این هم برای ما خوشحال کننده است".