جمعه دهم فروردین ماه

رونالدو به رکورد 59 ساله سری آ رسید

کریستیانو رونالدو با زدن دو گل در بازی یوونتوس مقابل پارما به رکوردی تاریخی در سری آ رسید که 59 سال بود در این لیگ تکرار نشده بود.

کریستیانو رونالدو با زدن دو گل در بازی یوونتوس مقابل پارما به رکوردی تاریخی در سری آ رسید که 59 سال بود در این لیگ تکرار نشده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، در شب پیروزی 4-0 یوونتوس مقابل پارما، کریستیانو رونالدو دو گل برای تیمش یوونتوس زد تا به رکوردی دست پیدا کند که 59 سال بود در سری آ تکرار نشده بود. رونالدو با این دو گل به رکورد عمر سیووری رسید و در بیشترین تعداد گلزنی در یک سال میلادی در سری آ با او برابر شد. رکوردی که سیووری در سال 1961 ثبت کرده بود.

دو گل دیشب رونالدو باعث شد او حالا چهارمین بازیکن تاریخ سری آ باشد که در جریان یک سال تقویمی موفق شده دست کم 33 گل به ثمر برساند. یووه با این پیروزی که دبل رونالدو نقش مهمی در آن داشت به امتیاز مساوی با اینتر رسید و اختلافش با آث میلان صدرنشین را یک امتیاز کرد هر چند یووه یک بازی بیشتر از این دو تیم دارد.

اما دبل رونالدو برای او با رکوردی تاریخی همراه شد و باعث شد او به رکورد عمر سیووری مهاجم تاریخی یوونتوس برسد. رکوردی که در سال 1961 ثبت شده بود. البته رونالدو و سیووری از نظر تعداد گلهای زده در یک سال تقویمی با گونار نوردال با 36 گل زده و فلیچه بورل با 41 گل زده فاصله دارند ولی رونالدو با توجه به اینکه یوونتوس تا پیش از پایان سال میلادی 2020 یک بازی دیگر در سری آ انجام می دهد این فرصت را دارد تا عمر سیووری را هم پشت سر بگذارد.