پنجشنبه سی ام فروردین ماه

اعتراض و انتقاد در شمشیر بازی

فدراسیون شمشیربازی که سعی کرده کم حاشیه به کار خود ادامه بدهد این بار با یک اعتراض جمعی مواجه شده است هرچند که ملی پوشان این رشته اغلب سعی کرده اند در لفافه و با کنایه و اشاره به مشکلات خود بپردازند اما این بار ورزشکارا رشته اپه با ارسال نامه ای خواستار برکناری یعقوبیان سرمربی تیم ملی شده اند .

فدراسیون شمشیربازی که سعی کرده کم حاشیه به کار خود ادامه بدهد این بار با یک اعتراض جمعی مواجه شده است هرچند که ملی پوشان این رشته اغلب سعی کرده اند در لفافه و با کنایه و اشاره به مشکلات خود بپردازند اما این بار ورزشکاران رشته اپه با ارسال نامه ای خواستار برکناری یعقوبیان سرمربی تیم ملی شده اند .


امضا کنندگان نامه دلایل و براهینی را برای اعتراض خود اقامه کرده و بیان داشته اند تا زمانی که به خواسته های آنها توجه نشود در اردوهای تدارکاتی حضور پیدا نخواهند کرد و البته از گوشه و کنار شنیده ایم که فدراسیون پیام داده که مهم نیست اردو را با نفراتی دیگر ادامه خواهیم داد.
البته حمایت از مربیان در قبال بازیکنان یک رسم جاریه در فدراسیون های ورزشی است و ما هم معتقدیم که ورزشکاران باید در چهارچوب مقررات حرکت کنند ولی اگر خواسته ورزشکاران بر حق باشد تکلیف چه می شود؟! به اعتقاد ما به جای جبهه گیری باید با گفتمان و شنیدن حرفها و نقد ها دست به تصمیم گیری زد.
 

نویسنده: عباس اسماعیلی