شنبه یکم اردیبهشت ماه

ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را گرامی می داریم

زادروز حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار نامگذاری شد و چه تقارن زیبایی که ایثارگری های زنان و بانوان مسلمان را متجلی می سازد .

زادروز حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار نامگذاری شد و چه تقارن زیبایی که ایثارگری های زنان و بانوان مسلمان را متجلی می سازد .


سوای سیره  بانوی مطهره اسلام بانوان کشور عزیزمان همواره حضرت زینب را الگوی خود قرار داده و در ایام خطرناک و مهلک شیوع کرونا گوشه هایی از ایثار گری ها را به منصه ظهور رسانده اند.

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (٣٢ مائده)
هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است.

بار دیگر مردم شریف ایران نظاره‌گر تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی عزیزان کادر درمان و پزشکی کشور که در این شرایط دشوار، سختی‌ها و خطرات را به جان خریده و با از خود گذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده‌اند، شدند.

صبر و استقامت، پایداری و مقاومت، گذشت و فداکاری شما عزیزان در این روز‌های سخت هرگز فراموشمان نمی‌شود و وظیفه می‌دانیم در این نوشتار کوتاه از زحمات و تلاش‌های مستمر خواهران گرامی که در خط اول جبهه سلامت در بیمارستان حضور فعال و ایثارگرانه داشته‌اند و برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت کشور کوشش کرده اند تشکر و قدردانی نماییم و ضمن گرامی‌داشت ولادت حضرت زینب (س) و "روز پرستار"، از خداوند متعال برای شما عزیزان و تمامی زحمت کشان کادر درمان و پزشکی آرزوی سلامتی داریم.