جمعه دهم فروردین ماه

مقر کبدی آسیا ؛ شاید در کیش

دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا ماه آینده به ایران سفر می کند.

دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا ماه آینده به ایران سفر می کند.


دکتر محمد اورسچی رئیس فدراسیون کبدی ایران با اعلام این خبر به البرزورزشی گفت: محمد سرور دبی کل کنفدراسیون آسیا ماه آینده به ایران می آید تا درباره انتقال مقر کنفدراسیون قاره آسیا به کشورمان آخرین هماهنگی و رایزنی را انجام دهیم.
اورسچی افزود: در این زمینه با دکتر صالحی امیری و دکتر علی نژاد کسب تکلیف کرده ایم که خوشبختانه از حمایت هردوی این بزرگواران برخوردار شده ایم.
رئیس فدراسیون کبدی در پاسخ به پرسش البرزورزشی که آیا امکان دارد مقر فدراسیون به غیر از پایتخت به استانی انتقال پیدا کند گفت: احتمال دارد که جزیره کیش را برای ساختمان اداری و اجرایی کبدی آسیا در نظر بگیریم و در این باره از سوی موسسه ورزشی کیش هم اعلام حمایت شده است.
رئیس فدراسیون کبدی درباره اردوهایی که به تازگی در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده است گفت: تیم آقایان با مربیگری محمد شعبانی از استان گلستان و ماهرخ دانش از تهران به اردوی رفته اند خانم دانش از بازیکنان سابق تیم ملی و از مربیان کوشای این رشته در لیگ داخلی باشگاه های کشور است. ما قصد داریم هر دو تیم را در بازی های آسیایی سانیای چین شرکت دهیم که فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
وی درباره تکلیف لژیونرهای شاغل در کشورهای دیگر گفت: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا امکان اعزام بازیکنان زبده به کشورهای مختلف از جمله هندوستان وجود ندارد.


گفت و گو: ج- دوستدار