جمعه دهم فروردین ماه

شکست یاران‌ محسن کرمیان در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ‌ کرواسی

درخشش لژیونر کرمانشاهی هندبال پس از پشت سرگذاشتن کرونا مانع از شکست بجیلوار نشد.

درخشش لژیونر کرمانشاهی هندبال پس از پشت سرگذاشتن کرونا مانع از شکست بجیلوار نشد.

به گزارش پایگاه البرز ورزشی؛ محسن کرمیان خط زن کرمانشاهی هندبال ایران برادر مجتبی کرمیان دیگر بازیکن تیم‌ ملی هندبال است.
که سابقه بازی در تیم های مس کرمان ، مارون اهواز، منیزیم فردوس ، زاگرس اسلام آباد غرب و آر کی پلیستر لیگ مقدونیه را در کارنامه خود دارد.

محسن امسال راهی لیگ‌ کرواسی شده است تا پیراهن شماره ۹۹ تیم بجیلوار برتن کند.

تیم بجیلوار کرواسی سال گذشته در رتبه پنجم سوپر لیگ کرواسی قرار گرفت که این لیگ هم با ورود ویروس کرونا نیمه کاره به پایان رسید.

کرمیان فصل قبل در لیگ ایران در  باشگاه زاگرس اسلام اباد غرب حضور داشت و همراه با این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز شرکت کرد.

لیگ کرواسی از اواخر سپتامبر به صورت متمرکز  با شرکت ده تیم استارت خورد.

بازیکنان بجیلوار پس از شکست ۲۳ بر ۲۲ هفته دهم تست pcr دادند که بیش از چند نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم به همراه محسن کرمیان تستشان مثبت اعلام شد و تیم باید دو هفته ای قرنطیه می شد، آنها پس از گذشت چهارده روز از قرنطینه دیروز در دیدار معوقه هفته هشتم از ساعت؛  ۲۱:۴۵ دقیقه به مصاف تیم صدرنشین لیگ کرواسی یعنی گوریکسا رفتند و بازی را با حساب ۳۲ بر ۲۶ به حریف واگذار کردند.

در این دیدار محسن کرمیان با توجه به اینکه از ناحیه ساق پا دچار  مصدومیت جزئی بود اما دقایقی در ترکیب تیمش قرار گرفت و توانست دو گل و دو پنالتی برای تیمش دست آورد اما با این حساب تیمش بازی را واگذار کرد.

تیم بجیلوار یک دیدار معوقه دیگر تا پایان نیم فصل در پیش رو دارد، یاران کرمیان با سه امتیاز  در جایگاه دهم جدول قرار دارند.

نویسنده: صمدخزایی