پنجشنبه نهم فروردین ماه

یورگن کلوپ نامه احساسی برای کاپیتان لیورپول قرائت کرد

یورگن کلوپ در مراسم انتخاب شخصیت ورزشی سال بی بی سی که جردن هندرسون کاپیتان لیورپول هم نامزد آن بود نامه پراحساس خود را خطاب به هندرسون قرائت کرد.

یورگن کلوپ در مراسم انتخاب شخصیت ورزشی سال بی بی سی که جردن هندرسون کاپیتان لیورپول هم نامزد آن بود نامه پراحساس خود را خطاب به هندرسون قرائت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، دیشب در مراسم انتخاب شخصیت ورزشی سال شبکه بی بی سی که جردن هندرسون کاپیتان لیورپول یکی از نامزدهای آن بود یورگن کلوپ سرمربی هندرسون در لیورپول نامه‌ای را قرائت کرد که به قلم خود برای کاپیتانش نوشته بود. نامه‌ای احساسی که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

هندرسون به دلیل نقش مهمش در قهرمانی سال گذشته لیورپول در لیگ برتر برای دریافت این جایزه نامزد شده بود.
یورگن کلوپ در مراسم دیشب فاش کرد که هندرسون بعد از قهرمانی سال گذشته تیمش نامه‌ای به تک تک بازیکنان لیورپول نوشته بوده و حالا نوبت او است که در مقابل نامه‌ای که برای کاپیتانش نوشته را قرائت کند. متن نامه یورگن کلوپ که توسط او خوانده شد به این شرح بود:

 " سلام رفیق. سلام به کاپیتان ما. وقتی پارسال قهرمان لیگ برتر شدیم تو نامه‌ای شخصی برای تک تک بازیکنان تیم و من نوشتی. خب حالا نوبت من است. من هم این نامه را برای تو می نویسم".

 کلوپ در ادامه این نامه برای هندرسون نوشت: " در لیورپول می گویند ما یک ابرستاره نداریم. ستاره ما تیم ما است. این واقعیت است. ولی تو ابرستاره ای هستی که ما را به چنین تیمی تبدیل می کنی. جردن، خیلی ها اغلب کیفیت تو را نادیده می گیرند. ولی من و هم تیمی‌هایت هرگز مرتکب این اشتباه نمی شویم. بعد از سفر دشوار و پر از موانعی که داشتیم همه می توانند ببینند که تو چه شخصیت و توانی داری. تو بسته کاملی از همه عوامل موفقیت هستی. تو کاری کردی 30 سال صبر باشگاه به پایان برسد و این کار را با شکوه و فروتنی انجام دادی. تو یک ورزشکار و فوتبالیست در کلاس جهانی هستی ولی از آن مهمتر انسانی بی‌نظیری. به خاطر همه چیز متشکرم رفیق. امیدوارم سال 2021 برایت یک سال عالی باشد. با عشق، یورگن".