جمعه سی و یکم فروردین ماه
رئیس جدید هیات والیبال مازندران؛

احداث خانه والیبال محور برنامه های ما است

 سید پوریا نعیمی روز شنبه با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای موجود قاطعانه به عنوان رئیس هیات والیبال استان مازندران انتخاب شد ، نعیمی جوانی که دانشجوی مقطع دکترا عمران است و برنامه های بزرگ و کوچک بسیاری برای والیبال مازندران در سر دارد.

 سید پوریا نعیمی روز شنبه با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای موجود قاطعانه به عنوان رئیس هیات والیبال استان مازندران انتخاب شد ، نعیمی جوانی که دانشجوی مقطع دکترا عمران است و برنامه های بزرگ و کوچک بسیاری برای والیبال مازندران در سر دارد.

دکتر سید پوریا نعیمی رییس جدید هیات والیبال استان مازندران در گفتگو با خبرگزاری البرز ورزشی ضمن تشکر از اعضای مجمع و اعتماد خانواده والیبال مازندران ، بیان کرد: بنده دانشجوی مقطع دکترا رشته عمران هستم و با رشته ورزشی والیبال بیگانه نیستم ، در کمیته های مختلف هیات ورزش های همگانی استان فعالیت هایی داشتم. 

وی تصریح کرد: از برادر خوبم مهندس تقوی که در طی این سالها تلاش های بسیار ارزشمندی برای والیبال استان مازندران داشتند تشکر می کنم و قطعا با حمایت همه جانبه بزرگان والیبال استان گام های بزرگتری خواهیم برداشت.

رئیس هیات والیبال مازندران درباره ی اهداف و برنامه های خود ، گفت: در درجه اول به عقیده بنده جایگاه بسیار بالا هیات والیبال استان مازندران حفظ شود ، مازندران یکی از قطب های والیبال در کشور است و این استان باید دارای یک خانه والیبال باشد و ایجاد خانه والیبال در استان یکی از هدف های محوری ما خواهد بود.

دکتر نعیمی با بیان اینکه تقویم منظم منابع درآمدی پایدار برای هیات والیبال استان ایجاد خواهیم کرد،افزود: درصدد ایجاد کمیته تخصصی اقتصادی و اسپانسرینگ  برای هیات والیبال استان مازندران هستیم تا همچون گذشته تیم های مازندران با احترام به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند و قطعا برای توسعه والیبال در استان و پیشبرد اهداف و برنامه های هیات والیبال استان با مشکلات مالی رو به رو نخواهیم شد.

وی ادامه داد: استعدادیابی یکی از مقوله های مهم در والیبال است و ما برنامه ریزی بسیار خوبی برای این مبحث داریم ، با کمک کارشناسان و مربیان بین المللی استان در حال تدوین طرح جامع استعدادیابی والیبال هستیم  و از دیدگاه بنده مبحث مدیریت استعداد از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس هیات والیبال استان مازندران با اعلام اینکه طرح ساماندهی کانون های والیبال را بعد از دوران کرونا آغاز خواهیم کرد،خاطرنشان کرد: کانون های والیبال در استان پایش خواهند شد ، در نظر داریم یک کمیته تخصصی در رابطه با کانون های والیبال ایجاد کنیم و اعضای این کمیته در سه منطقه غرب،شرق و مرکز استان از کانون ها بازدید کنند و قطعا از فعالیت کانون های غیرمجاز والیبال در استان جلوگیری خواهیم کرد.
 
دکتر نعیمی با اشاره به تجربه استان مازندران در میزبانی تورجهانی والیبال ساحلی تک ستاره،گفت: در گذشته استان مازندران میزبان تور جهانی تک ستاره بود و این قول را به ساحلی بازان مازنی می دهیم که در دوره جدید هیات والیبال استان بازهم شاهد برگزاری تورهای بین المللی والیبال ساحلی در استان باشیم ، مازندران یکی از استانهایی است که با توجه به نوار ساحلی خزر می تواند در رشته والیبال ساحلی سرآمد باشد و در صدد این هستیم تا هیات استان در شهرستانهای مختلف پایگاه های مستمر استعدادیابی والیبال ساحلی تاسیس کند تا شاهد رشد و توسعه ورزش والیبال ساحلی در استان باشیم.

گفت و گو: میلاد حسین زاده- مازندران