پنجشنبه سی ام فروردین ماه

زیادی: دلم برای حضور در مسابقات تنگ شده است

ملی پوش بدنسازی و قهرمان آسیا و جهان گفت: متاسفانه شیوع کرونا از یک طرف و برگزار نشدن انتخابات فدراسیون بدنسازی از طرف دیگر باعث شد تا این ورزش در سکوت کامل قرار بگیرد.

ملی پوش بدنسازی و قهرمان آسیا و جهان گفت: متاسفانه شیوع کرونا از یک طرف و برگزار نشدن انتخابات فدراسیون بدنسازی از طرف دیگر باعث شد تا این ورزش در سکوت کامل قرار بگیرد.


محمد زیادی در گفت و گو با خبرنگار البرورزشی در خصوص اینکه در وضعیتی کنونی که بیماری کرونا وجود دارد برنامه های تمرینی شان را چگونه می گذرانند اظهار کرد: در حال حاضر به خاطر بیماری کرونا هیچکدام از مسابقات جهانی این رشته برگزار نمی شود و تنها مسابقه ای که در سطح جهانی معطوف شده است در کشور امریکا انجام می شود. در مورد بیماری کرونا هم باید بگویم که درست در پیک دوم شیوع این بیماری من هم دچار کرونا شدم اگرچه این ابتلا در بیرون از میادین ورزشی این اتفاق رخ داد ولی چند نفر از اطرافیان هم متاسفانه مبتلا شدند که خدا را شکر با رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه مجدد سلامتی ام را به دست آوردم.
وی در مورد انجام تمرینات و کسب آمادگی کافی به منظور آمادگی قبل از رقابتها افزود: از روی عادت تمریناتم را دنبال می کنم زیرا ورزش جزئی از اجزای خون ما شده است حتی اگر مسابقه یا هدف خاصی پشت آن  نباشد تمرین را به صورت روزانه باید انجام بدهیم اما فعلا هیچ مسابقه ای در سطح جهانی برگزار نمی شود.
زیادی در مورد انتخابات فدراسیون و اردوهای تیم ملی و.. که لازمه حضور در هر میدانی محسوب می شود؛ خاطر نشان کرد: چند ماهی است که فدراسیون بدنسازی با سرپرست اداره می شود اما هیچ اتفاقی برای برگزاری اردو و مسابقه و ... نیفتاده است و اخبار خاصی هم از فدراسیون به ما به عنوان ملی پوش ابلاغ نشده است البته کرونا هم مزید بر علت شده است.
وی در مورد اینکه وضعیت باشگاه زیر نظرش به چه شکل است و اینکه ورزشکاران این رشته که زیر نظرش هستند به تمریناتشان ادامه می دهند؛ بیان کرد: هم اکنون وضعیت خیلی بهتر شده است و نسبت به قبل یک سوم ورزشکاران دوباره تمرینات خود را از سر گرفته اند در صورتی که یک زمانی حضور ورزشکاران در باشگاه به صفر رسیده بود و کلا سه ماه باشگاه را تعطیل کرده بودیم.
قهرمان آسیا و جهان در پایان ابراز کرد: دلم واقعا برای شرکت در مسابقات تنگ شده است زیرا دو سال است که هیچ رقابتی در این رشته انجام نشده است و اگر تقویم حضور در رقابتهای برون مرزی بیاید قطعا شرکت خواهم کرد. 


گفت و گو: الهه طائمه