جمعه دهم فروردین ماه

بهرامی :چرا از کشتی گیران لرستانی دعوت نشده ؟

چرا در لیست ۳۷ نفره تیم ملی کشتی فرنگی ایران نامی از کشتی‌گیران لرستانی نیست.؟

 چرا در لیست ۳۷ نفره تیم ملی کشتی فرنگی ایران نامی از کشتی‌گیران لرستانی نیست؟

رئیس هیات کشتی استان لرستان: بر سر کشتی استانم با هیچ‌ شخصی تعارف ندارم!

فرید بهرامی رییس هیات کشتی لرستان در گفتگو با  خبرنگار البرورزشی  گفت: اگر ملاک دعوت شدن نفرات ملی‌پوش به دور جدید اردوی تیم ملی عملکرد آن‌ها در لیگ کشتی است؛ چرا در لیست ۳۷ نفره تیم ملی کشتی فرنگی ایران نامی از کشتی‌گیران لرستانی نیست!

رئیس هیات کشتی لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: میلاد خسروی نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران‌مال در ۴ کشتی که در لیگ به روی تشک رفت، پیروز از تشک خارج شد و نقش بسیار پر‌ رنگی و مطلوبی در قهرمانی تیم بازار بزرگ ایران داشت.

وی ادامه داد:برومند اصلان علی‌رغم این‌که سال‌ها مورد کم‌لطفی قرار گرفته و معمولا از اردو تیم ملی به دور بوده است؛ در لیگ بیستم واقعا کشتی‌های سنگینی در مقابل حریفان صاحب‌نام داخلی و خارجی گرفت اما به سادگی بار دیگر عملکرد این کشتی‌گیر لرستانی به چشم کادر فنی نیامد!

بهرامی اظهار داشت: در وزن ۹۷ کیلوگرم فرشاد یگانه کشتی‌گیری با فیزیک بسیار مناسب و با استعداد است و در این دوره از لیگ نیز ۵ پیروزی برای تیم سینا صنعت به دست آورد اما این کشتی‌گیر مستعد لرستانی نیز جایی در میان لیست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی نداشت!

رئیس هیات کشتی استان لرستان در پایان گفت: سر کشتی استانم با هیچ‌ شخصی تعارف ندارم و امیدوارم که فدراسیون کشتی و کادرهای فنی تیم ملی در این شرایط کرونایی که معمولا سالن‌های کشتی تعطیل هستند به کشتی‌گیران مستعد فرصت اردونشنی دهند تا از شرایط آرمانی و کورس قهرمانی به دور نمانند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک روزهای 2 تا 12 دی ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود که در لیست ۳۷ نفره اعلامی اردونشینان نام هیچ فرنگی‌کار لرستانی دیده نمی‌شود.
با این حال، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان پیش‌تر ملاک حضور نفرات ملی‌پوش در اردوی تیم‌ملی را عملکرد در لیگ اعلام داشت!