جمعه دهم فروردین ماه

حضور ورزشکاران دلفانی در مسابقات لیگ دسته یک هندبال

بازیکنان دلفانی به همراه تیم هیات هندبال استان لرستان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور شرکت نمودند.

بازیکنان دلفانی به همراه تیم هیات هندبال استان لرستان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور شرکت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛  فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور از اواخر آذرماه سالجاری در چهار گروه و در چهار نقطه کشور اغاز  شد ، تیم هیت هندبال استان لرستان در این دوره از رقابت ها در گروه ج به میزبانی لارستان استان فارس حضور دارد و تا کنون سه دیدار پشت سرگذاشته است که حاصل آن دو برد و یک شکست بوده، که امروز در آخرین دیدار  در مرحله گروهی به مصاف حریفش می رود.

در تیم هیات هندبال  لرستان چهار بازیکن‌ توانمند دلفانی به نام های محمدرضادارابی، صابرهمتی، علی عبدالهی و فراز نظری حضور دارند که در دیدار های قبلی تیم عملکرد قابل قبولی از حودشان به نمایش گذاشتند و از ارکان پیروزی بخش نماینده لرستان به حساب آمدند.

لازم به ذکر است فراز نظری از شهرستان دلفان با پانزده سال سن جوانترین بازیکن شرکت کننده در این دوره از بازیها محسوب می شود.

نظری از بازیکنان با استعداد و آینده دار هندبال دلفان است که در مراحل بعدی از نابغه دلفانی  بیشتر خواهیم شنید

حاج فرهاد نظری رئیس هیت هندبال شهرستان دلفان پیرامون حضور بازیکنان دلفانی در این دوره از بازیها در گفت وگو کوتاه با خبرنگار البرز ورزشی اظهارداشت؛ هیات هندبال دلفان در چند سال اخیر همواره بازیکنان زیادی را تحویل جامعه هندبال داده و دربین هیت های توپی سطح شهرستان برترین هیت محسوب می شود.

وی افزود؛ حضور چهار ورزشکار دلفانی در این دوره از بازیهای لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور در بخش آقایان باعث افتخاری و سربلندی نام دلفان است امید می رود مسئولان شهرستانی از جوانان دلفانی حمایت کنند چرا که هندبال دلفان در سطح استان و کشور نام اور است و ازگذشته تاکنون همواره بازیکنان و داوران شایسته ای چون محمدرضادارابی بازیکن تیم ملی جوانان و سامان همتی داور رسمی فدراسیون هندبال تحویل داده است.

گفت وگو: صمدخزایی