جمعه سی و یکم فروردین ماه

لمپارد: کیفیت ستاره برزیلی برایم شگفت‌انگیز است

فرانک لمپارد بعد از پیروزی 3-0 چلسی مقابل وستهام از تیاگو سیلوا تمجید کرد و گفت گلزنی تیمو ورنر آغاز خواهد شد و هواداران نباید نگران این مساله باشند.

فرانک لمپارد بعد از پیروزی 3-0 چلسی مقابل وستهام از تیاگو سیلوا تمجید کرد و گفت گلزنی تیمو ورنر آغاز خواهد شد و هواداران نباید نگران این مساله باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، چلسی دیشب در خانه خود میزبان وستهام بود و با دو گل از تامی آبراهام و تک گل ستاره باتجربه اش تیاگو سیلوا موفق شد حریف را 3-0 شکست داده و با 25 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد.

 فرانک لمپارد سرمربی چلسی در پایان بازی از تیاگو سیلوا ستاره جدید و باتجربه این تیم تمجید کرد و گفت کیفیت این ستاره برزیلی برایش واقعاً شگفت‌انگیز است چرا که خود او زمانی که 36ساله بوده نمی توانسته فوتبالی به کیفیت سیلوا ارائه بدهد. لمپارد همچنین به نگرانی‌ها بابت گل نزدن تیمو ورنر برای چلسی پاسخ داد و گفت گلزنی‌های او آغاز خواهد شد و کسی نباید نگران این مساله باشد.

 لمپارد در این باره گفت: " یادم هست خودم وقتی 36ساله بودم و در لیگ برتر بازی می‌کردم نمی‌توانستم هر هفته برای چلسی بازی کنم. مدام بین بازی‌ها استراحت می‌کردم و بالا رفتن سن را احساس می‌کردم. من می دانستم تیاگو سیلوا بازیکن درجه یکی است و مدتها است یک بازیکن بی نظیر بوده اما تیاگو حتی از انتظارها هم بهتر عمل کرده".

 سرمربی چلسی در ادامه صحبتهایش به نگرانی‌ها درباره گل نزدن تیمو ورنر برای چلسی اشاره کرد و گفت: " خیلی ناراحت شدم که تیمو نتوانست گل بزند چون این می توانست اعتماد به نفسش را حسابی بالا ببرد. اما گلزنی های او آغاز خواهد شد. من نگران نیستم. هر مهاجمی دوست دارد گل بزند ولی او بازیکنی است که وارد یک لیگ جدید شده و به زمان نیاز دارد تا خودش را تطبیق بدهد".