جمعه سی و یکم فروردین ماه

بابلیان: بازیکنان ذوب آهن همه ستاره بودند

دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در شرایطی به پایان رسید که تیم های سایپای تهران- شهرداری قزوین- پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان گام به مرحله نیمه نهایی گذاشته اند.

دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در شرایطی به پایان رسید که تیم های سایپای تهران- شهرداری قزوین- پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان گام به مرحله نیمه نهایی گذاشته اند.


در آخرین بازی مرحله برگشت دو تیم پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان ماراتنی زیبا و نفس گیر برگزار کرده اند که طی آن تیم اشفهان موفق شد 3 بر 2 به پیروزی رسیده و شکست دور رفت را جبران کند. 
فرانک بابلیان پاسور و بازی گردان باتجربه ذوب آهن در این باره به البرزورزشی گفت: دو تیم نمایشی سطح بالا داشته اند و باتوجه به اینکه ما حریف را آنالیز کرده بودیم جنگنده وارد میدان شدیم و حتی می توانستیم 3 بر 1 برنده بازی باشیم. در این مسابقه تیم ما روحیه مضاعفی برای پیروزی داشت. 
بابلیان درباره تیم پیکان نیز گفت: در این تیم الهه پور صالح در پست پشت خط و مهسا کدخدا کاپیتان پیکان فوق العاده بودند ولی تیم ما در زدن سرویس بسیار خوب عمل کرد به طور مثال در ست چهارم 24-12 عقب بودیم که من با زدن سرویس های پرشی موجی تیم را تا امتیاز 25-21 بالا کشاندم اما اوج کار ما در ست پنجم بود که با زدن سرویس شیرازه تیم پیکان را پاشاندم. در مجموع پنج ست 22 امتیاز از سرویس به نام من ثبت شدالبته تک تک بازیکنان ذوب آهن باهوش اسپک زدند، جا خالی انداختند و از توپ های سر دفاعی امتیازات خوبی گرفته اند در تیم ما همه ستاره بوده اند اما فرناز ساعی و ندا چملانیان کم نظیر بوده اند در واقع ما برای کسب پیروزی چند بازیکن خوب در اختیار داشتیم.
بابلیان درباره متمرکز بودن دور پایان مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان گفت: برای تیمی که مسابقات پنج گیمه را پشت سر می گذارد انجام بازی های پیاپی نفس گیر و خسته کننده است و جا دارد که سازمان لیگ فدراسیون با دادن استراحت کافی به تیم ها از بار فشار زیاد مسابقات بر روی تیم ها بکاهد.


گفت و گو: ج-دوستدار