پنجشنبه سی ام فروردین ماه

کورتوا: می خواهم باری دیگر جام لالیگا را در دستهایم بگیرم

تیبو کورتوا برنده جایزه زامورا به عنوان بهترین سنگربان لالیگا گفت می‌خواهد یک بار دیگر این جایزه را به همراه قهرمانی در لالیگا جشن بگیرد.

تیبو کورتوا برنده جایزه زامورا به عنوان بهترین سنگربان لالیگا گفت می‌خواهد یک بار دیگر این جایزه را به همراه قهرمانی در لالیگا جشن بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید که به عنوان بهترین سنگربان فصل گذشته لالیگا انتخاب شده و جایزه بهترین دروازه‌بان فصل، جایزه زامورا، را به خود اختصاص داد بعد از دریافت جایزه‌اش گفت کسب موفقیت با رئال مادرید برایش مهمتر از بدست آوردن جوایز و افتخارات فردی است ولی می خواهد یک بار دیگر جایزه زامورا را بدست بیاورد درحالیکه جام قهرمانی لالیگا را هم با رئال مادرید فتح کرده است.
کورتوا فصل گذشته بیشتر از هر دروازه بان دیگری کلین شیت به نام خود ثبت کرد و در نهایت به عنوان بهترین سنگربان فصل انتخاب شد. کورتوا پیشتر هم جایزه زامورا، که هر ساله به بهترین سنگربان لالیگا اهدا می‌شود، را با پیراهن اتلتیکو مادرید بدست آورده است. او دو بار با پیراهن اتلتیکو فاتح جایزه زامورا شده بود و این سومین جایزه او است.

کورتوا بعد از دریافت جایزه اش در گفتگو با مارکا گفت: " هر جامی زیبا است و من فصل گذشته برای اینکه بتوانم به چنین جایزه ای برسم خیلی تلاش کردم. سال گذشته اولین فصل حضور من در رئال مادرید بود. اما جوایز و افتخارات تیمی برای من مهمتر از افتخارات فردی است".

 سنگربان بلژیکی رئال در ادامه گفت: " اینکه یک دروازه‌بان در پیروزی تیمش نقش مهمی داشته باشد واقعاً لذت بخش است. چرا که ما دروازه بانها پستی داریم که اشتباهات بزرگ مان می‌تواند برای تیم خیلی گران تمام شود. برای همین است که وقتی سیو مهمی داریم و نقش مهمی در پیروزی تیم بازی می‌کنیم توجه بیشتری به ما جلب می‌شود. دروازه بانها واقعاً مهم هستند".