پنجشنبه سی ام فروردین ماه

بازگشت شریفی به لیگ ترکیه

مرتضی شریفی بازیکن بلند پرواز شهر ارومیه بار دیگر به ترکیه بازگشت او سال پیش نیز در بورسا بازی می کرد و اکنون به همراه امیر غفور دومین ایرانی شاغل در لیگ برتر هستند ضمن اینکه 10 بازیکن و مربی ایرانی در لیگ ترکیه حضور دارند.

مرتضی شریفی بازیکن بلند پرواز شهر ارومیه بار دیگر به ترکیه بازگشت او سال پیش نیز در هبورسا بازی می کرد و اکنون به همراه امیر غفور دومین ایرانی شاغل در لیگ برتر هستند ضمن اینکه 10 بازیکن و مربی ایرانی در لیگ ترکیه حضور دارند.

به ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای مرتضی شریفی، دریافت کننده قدرتی ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه با عقد قراردادی رسمی به تیم والیبال هَلیلیه بلدیه اسپور ترکیه پیوسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ با اعلام سایت ترکیه‌ای voleybolplus پس از جدایی اوسوانی هرناندز از تیم والیبال بلدیه اسپور، این تیم درنظر داشت تا برای جبران جای خالی این بازیکن، یک دریافت کننده جذب کند که درنهایت این باشگاه با مرتضی شریفی، ستاره جوان والیبال ایران برای ادمه فصل به توافق رسیدند.
 
شریفی که سابقه حضور در لیگ ترکیه و بازی در تیم بورسا اسپور را در کارنامه دارد در فصل جاری در تیم شهرش، شهرداری ارومیه حضور داشت، اما با عقد قرارداد رسمی به تیم هالیلیه بلدیه اسپور پیوست تا بمب نقل و انتقالات لیگ والیبال ترکیه (اِفِلرلیگی) لقب بگیرد.

شریفی که از سال ۲۰۱۸ در ترکیب تیم ملی بزرگسالان والیبال ایران حضور دارد در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال گذشته نیز عنوان بهترین دریافت کننده را به خود اختصاص داده بود.
 
تیم هَلیلیه بلدیه اسپور در حال حاضر در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی ترکیه قرار دارد.