پنجشنبه نهم فروردین ماه

کومان: ابرستاره آرژانتینی از حضورش در بارسا خرسند است

رونالد کومان بعد از پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل وایادولید از لیونل مسی تمجید کرد و گفت مسی ابرستاره آرژانتینی از شرایط خود در بارسا راضی است.

رونالد کومان بعد از پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل وایادولید از لیونل مسی تمجید کرد و گفت مسی ابرستاره آرژانتینی از شرایط خود در بارسا راضی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بارسلونا در خانه وایادولید به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیده و بعد از انجام 14 بازی از این فصل 24 امتیازی شود. گلهای بلوگرانا در این بازی توسط کلمنت لانگله، مارتین بریث‌ویت و لیونل مسی به ثمر رسید.

گل مسی برای بارسلونا در این بازی برای او با یک رکوردشکنی همراه شد. این ششصد و چهل و چهارمین گل مسی برای بارسلونا بود و باعث شد او از رکورد پله اسطوره برزیلی در تعداد گلزنی برای یک باشگاه عبور کرده و این رکورد را منحصرا به خود اختصاص دهد.

 
در پایان بازی رونالد کومان سرمربی بارسا که از پیروزی تیمش خوشحال بود به ستایش از مسی پرداخت و گفت ستاره آرژانتینی از شرایط خود در این تیم راضی و خوشحال است.

کومان به خبرنگاران گفت:" من بارها این را گفته ام که لیونل مسی را راضی و خوشحال می بینم. او با خلاقیتش برای ما اهمیت خیلی زیادی دارد. وقتی بازیکنان خوبی در کنار لئو قرار می گیرند این را به خوبی می شود دید".

 سرمربی بارسا در ادامه گفت:" ما در این بازی برای بهبود شرایط دفاعی و بهبود عملکرد تیم در جناحین تغییراتی بوجود آوردیم. در این بازی شاهد عملکرد خیلی خوب تیم بودیم و تمرکز بالایی داشتیم و همین باعث شد فرصتهای گلزنی زیادی خلق کنیم".