چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

دبیر: وضعیت کشتی استان قم رو به پیشرفت است

رئیس فدراسیون کشتی با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

دبیر در این دیدار گفت: برای کمک به کشتی استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و با مسئولان استانی برای کمک مالی به کشتی در استان قم رایزنی می کنم.

وی ادامه داد: در زمان های گذشته نامی از کشتی استان قم در کشور نبود ولی در زمان حال وضعیت کشتی استان قم عالی است و مدال های خوبی توسط کشتی گیران استان‌قم در سال های اخیر کسب شده است.

رئیس فدارسیون کشتی تصریح کرد: کشتی گیران استان قم از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند و می‌توان گفت اگر تعداد کشتی گیران استان‌ها را کنار بگذاریم از لحاظ کیفی  استان قم در سطوح بالای کشور قرار دارد.
وی اظهار داشت: انتظار دارم در استان قم نگاه ویژه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان به کشتی شود؛ چرا که این استان در زمینه کشتی رشد زیادی کرده و امیدواریم در ادامه نیز یاری‌گر تیم ملی کشتی باشند.

دبیر خاطرنشان کرد: کشتی استان قم با تلاش بی دریغ مربیان رشد داشته است که باید از آن‌ها الگو برداری کرد.
منعم: برنامه ریزی مناسبی برای کشتی استان انجام شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز با مثبت ارزیابی کردن اقدام فدراسیون در جهت پرداخت بدهی های به اتحادیه جهانی گفت: این کار گام بلندی برای همکاری با اتحادیه جهانی بود.

منعم تصریح کرد: تلاش های فراوانی برای پیشرفت کشتی استان قم توسط هیئت کشتی استان قم صور ت گرفته و برای آینده کشتی استان نیز  برنامه ریزی مناسبی انجام شده و امیدواریم پیشرفت مناسبی در این راستا صورت گیرد.

وی در پایان گفت: برای تقدیر از علیرضا نجاتی عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 60 کیلوگرم و دارنده مدال برنز جهان، کارهایی صورت گرفته و در تلاشیم که پیش از اعزام او به المپیک تقدیر شایسته ای از ایشان بعمل آید.