جمعه دهم فروردین ماه
از سه تیم ایتالیا، فرانسه و ترکیه پیشنهاد داشتم؛

صالحی: دنبال ایده آل های خودم هستم

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دو بازیکن بیش از همه طرف توجه قرار گرفته اند و در میان بهترین های پست های مختلف خود را به عنون ستارگان لیگ جاری تثبیت کرده اند.

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دو بازیکن بیش از همه طرف توجه قرار گرفته اند و در میان بهترین های پست های مختلف خود را به عنون ستارگان لیگ جاری تثبیت کرده اند.


میثم صالحی و صابر کاظمی هر کدام از این بازیکنان در پست های متفاوت بازی می کنند صالحی به عنوان بازی پست دو در تیم شهرداری ارومیه قاطعیت خلل ناپذیری داشت و از سوی پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و روزنامه بین المللی شوت نفر نخست پست دریافت کننده قدرتی برگزیده شد.


صالحی در این باره می گوید: بعد از سه سال که در آمل با تیم کاله بازی کرده بودم به خاطر اهداف بزرگتری که داشته ام تصمیم گرفتم به زادگاهم برگردم و پیشرفتم را در ارومیه و در کنار خانواده ام کامل کنم. آقای عطایی خیلی به من کمک کرد ولی نیاز داشته ام که در فضای جدید قرار بگیرم از ترکیه، فرانسه و ایتالیا پیشنهاد داشتم اما عزم خودم را جزم کردم تا در ارومیه بازی کنم و باعث خوشحالی همشهریانم شوم.
وی افزود: اینکه بهترین بازیکن پست خود معرفی شده ام در کنار انگیزه هایی که خودم داشتم هم تیمی هایم نیز نقشی اساسی داشته اند.
صالحی در پاسخ به این پرسش که چقدر خود را برای حضور در تیم ملی شایسته می داند می گوید: یک سال به اردو دعوت شده ام و مقابل ایتالیا بازی کردم آن زمان 11 نفر در پست قدرتی رقابت سختی داشته اند باور کنید انتخاب شدن در این پست بسیار دشوار است ولی باید دید که سرمربی جدید تیم ملی چه ایده آل هایی را تعقیب می کند.
صالحی در این باره که به نظر خودش بهترین های لیگ امسال چه کسانی بوده اند می گوید: در پست قدرتی پوریا فیاضی کم نظیر است تازه امیال وی را شناختم در پست قدرتی میرزا جانپور عالی بود ولی حیف که مصدوم شد در قطر پاسور صابر کاظمی امتیاز آورترین و سرآمد همه بود در دفاع وسط هم علی اصغر مجرد حرف نداشت. یار قدرتمند تیم شهرداری ارومیه درباره رفتن مرتضی شریفی از این تیم نیز می گوید: دلیلش را نمی دانم او رفیق و دوست صمیمی من و از بهترین های والیبال ایران است فقط می توانم برای وی آرزوی بهترین ها را داشته باشم.