جمعه سی و یکم فروردین ماه

کریسمس مبارک

چند روزی به کریسمس باقی مانده است اما میلاد عیسی مسیح زمینه خوبی شد تا بازیکنان خارجی شاغل در ایران مورد محبت تیم ها و بازیکنان کشورمان قرار بگیرند و متوجه شوند که چقدر ما ایرانیان به ادیان مختلف احترام می گذاریم.

شب گذشته دو باشگاه مهرام تهران و نارسینا برای بازیکنان یونانی، روسی، امریکایی و کروات خود مراسمی را برگزار کردند بازیکنان و مادر فنی مهرام در یکی از هتل های تهران دور همی کوچکی را تشکیل دادند تا تولد عیسی مسیح را با میهمانان خارجی خود گرامی بدارند.


کاترینا(مربی) و ماریا بازیکن یونانی و ساشابکوویچ بازیکن کروات تیم مهرام به شدت تحت تاثیر این اقدام زیبای باشگاه مهرام قرار گرفته و اعلام کردند که مردم ایران را بسیار با فرهنگ، تحصیلکرده و مبادی آداب دیده اند و از این بابت خوشحال هستند که در ایران زیبا و باستانی تجربیات جذابی را کسب کرده اند از سوی دیگر باشگاه نارسینا نیز به احترام دو بازیکن روسی و امریکایی خود چنین مراسم کوچکی را برپا داشته اند و همانند مهرامی ها با اهدا هدایا فرا رسیدن کریسمس را پیشاپیش به آنها تبریک گفته اند. تینا عیساییان بازیکن ارمنی تیم ملی در این آیین حضور داشت.
شوماری هریس بازیکن امریکایی تیم نارسینا از این بابت اظهار خوشحالی و قدردانی کرد و اظهار داشت: برخلاف آنچه که شنیده بودیم ایرانیان چقدر با محبت و با فرهنگ هستند. 
شوماری بازیکنی با تکنیک و اثر گذار در تیم نارسینا است و بازیکنان ایرانی را خوش فکر اما کمی عجول و کم تجربه خوانده است و گفت: لیگ ایران با آنچه که دیده ایم گام بسوی پیشرفت گذاشته است.    

ناگفته نماند که در برپایی این مراسم دکتر نیکا بیک لی سرمربی مهرام و ندا عسگرنیا مربی تیم نارسینا نقش فعالی داشته اند.

نویسنده: ج- دوستدار