پنجشنبه نهم فروردین ماه

شجاعی: دیدارهای صنعت نفت به خاطر 5 بازیکن کرونایی به تعویق افتاد

نائب رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با پنج بازیکن کرونایی حضورش در مسابقات لیگ به تعویق افتاد.

نائب رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با پنج بازیکن کرونایی حضورش در مسابقات لیگ به تعویق افتاد.


فریده شجاعی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی در خصوص بازی های انجام شده امروز اظهار کرد: برنامه های لیگ بسکتبال بانوان طبق روال و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و همه چیز به خوبی پیش می رود فقط تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان به خاطر اینکه پنج تن از بازیکنانش کرونایی شده اند رقابتهایشان در لیگ به تعویق افتاده است.
وی افزود: امروز دو بازی لیگ بانوان بسکتبال انجام شد که در این رقابتها تیم مهرام تهران بعد از برتری مقابل مدافع عنوان قهرمانی، امروز هم با نتیجه ۱۱۳ بر ۵۰ سینام مشهد را مغلوب کرد. تیم‌های گاز و نارسینا مقابل هم به میدان رفتند. گاز تهران که تاکنون بردی را در کارنامه ثبت نکرده، مقابل نارسینا هم کاری از پیش نبرد و مغلوب شد. نارسینا در بازی امروز با نتیجه ۷۶ بر ۳۱ پیروز شد تا همچنان رکورد بدون باخت را حفظ کند و تیم نامی نو و بهمن هم ساعت 16 امروز به مصاف هم می روند.
شجاعی در مورد بازیکنان خارجی که به تازگی تیم ها با آنها قرارداد بسته اند عنوان کرد: تیم مهران با دو بازیکن خارجی قرار داد بسته است که یکی از آنها یونانی و دیگری صربستانی است همچنین مربی آنها هم یونانی است.
وی در مورد اردوهای تیم های ملی بسکتبال بانوان خاطر نشان کرد: منتظر هستیم که دو هفته آینده بازی های دور مقدماتی تمام شود یک پلی آف و استراحت یک هفته ای بدهیم سپس اردوهای تیم های ملی بسکتبال بانوان را آغاز کنیم که سه مرحله اردو را امسال و بقیه اردوهای تدارکاتی را برای سال آینده آغاز خواهیم کرد زیرا فروردین سال آینده مسابقه داریم.  

گفت و گو: الهه طائمه