پنجشنبه سی ام فروردین ماه

قهرمانی لژیونرهای هندبال در نیم فصل نخست زیمبریلور لیگ رومانی

دینامو در نبود حیدری راد فاتح دربی بخارست شد.

دینامو در نبود حیدری راد فاتح دربی بخارست شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛روز آخر دیدارهای نیم فصل اول زیمبریلور لیگ رومانی دیروز چهارشنبه سوم دیماه با انجام بازی های هفته پانزدهم و قهرمانی دینامو بخارست به پایان رسید.

سیدعلیرضا موسوی بازیکن اصفهانی و ملی پوش هندبال ایران به همراه سعید حیدری راد سنگربان لرستانی، عضو تیم دینامو بخارست رومانی هستند.

رقابت های هندبال زیمبریلور لیگ از اواخر سپتامبر با شرکت شانزده تیم به صورت متمرکز آغاز شد.

دینامو بخارست دیروز در هفته پانزدهم از ساعت؛ ۱۹:۵۵ دقیقه به مصاف دیگر تیم همشهری یعنی استوا بخارست رفت و موفق شد فاتح دربی شهر بخارست باشد.

در دربی شهر بخارست تیم دینامو حیدری راد را به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا در چهار چوب دروازه در اختیار نداشت و نیمه نخست را با برتری ۱۱ بر ۱۰ پشت سرگذاشت، در نیمه دوم نیز دینامو پیروز میدان شد و با حساب ۳۰ بر ۲۷ بر حریف خود غلبه کرد تا بدون باخت قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

یاران حیدری راد با کسب پیروزی در این بازی بدون شکست با انجام چهارده بازی و چهل دو امتیاز قهرمان و صدر نشین نیم فصل نخست زیمبریلور لیگ رومانی شدند.

دو تیم توردا و سوئد تیم های تعقیب کننده دینامو هستند که سی و شش امتیازی در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.دینامو بخارست  در پنج سال اخیر لیگ رومانی پنج بار پیاپی عنوان قهرمانی زیمبریلور لیگ را به خود اختصاص داده است.

با پایان بازی های نیم فصل نخست تیم ها به استقبال تعطیلات سال میلادی خواهند رفت و تعطیلی  یکماه در این ایام فرصت مناسبی است تا لژیونرها به کشورمان ایران سفر کنند و مدتی را در کانون گرم خانواده سپری کنند.

دینامو بخارست پس از پشت سرگذاشتن تعطیلات در اولین دیدار نیم فصل دوم یکم فوریه از ساعت؛ ۱۹:۵۵ دقیقه به وقت ایران به مصاف فاگاراش رده دهمی خواهد رفت.

نویسنده: صمدخزایی