جمعه دهم فروردین ماه
رئیس هیأت کشتی استان قم:

کشتی در قم جایگاه بالایی دارد

وزیری حرمی گفت: حضور رئیس فدراسیون شأن و جایگاه کشتی در استان را بالا برد و به جد پیگیر قول های داده شده هستیم.

رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان قم و جلسه با مسئولان استانی و شهری باعث شد تا شأن و جایگاه کشتی در این استان بالا برود.


محسن وزیری حرمی در گفت : در مورد حضور رئیس فدراسیون کشتی در این استان گفت: آقای دبیر حدود یک ماه پیش در برنامه ی سیمای قم به صورت مصاحبه تلفنی اشاره به این داشت که کشتی قم پیشرفت زیادی کرده و اگر مسئولین استان قم توجه ویژه ای به این رشته داشته باشند این پیشرفت متعالی تر خواهد شد.


وی ادامه داد: پس از این صحبت رئیس فدراسیون کشتی برای عملیاتی صحبت های خود به صورت فیزیکی در قم حضور یافتند  و شکر خدا با جلساتی که ما با استاندار، شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل ورزش و جوانان و فرمانده سپاه قم داشتیم هرکدام از این مسئولین می توانند به ما هم کمک های مادی و هم کمک های معنوی داشته باشند.


وزیری تأکید کرد: حضور رئیس فدراسیون کشتی در قم در ذهن مسئولان شأن و جایگاه کشتی را بعنوان یک ورزش ملی، سنتی، مذهبی و تاریخی ما بالا برد و سبب شد تا یک حساب ویژه ای برای کشتی باز کنند و بدانند که کشتی ورزش اول کشور و ملی ما است و نسبت به ورزش های دیگر اولویت دارد.


وی گفت: در جلسه ای که با دکتر سرمست استاندار داشتیم بحث حمایت کننده مالی مطرح شد و مقرر شد که استانداری حمایت کند تا حمایت مالی خوبی از هیأت کشتی بعمل آید و بتوانیم یک تیم مطرح و قوی را با کشتی گیران خوب خود در لیگ وارد کنیم.


حرمی افزود: در جلسه با دکتر سقاییان نژاد شهردار قم نیز مقرر شد که 2 سالن شهرداری برای بهره برداری توسط هیأت بعنوان خانه کشتی در اختیار ما قرار گیرد و همچنین برنامه های حمایتی را از قهرمانان کشتی قم داشته باشند و در بحث تیم داری در لیگ برتر کشتی نیز در کنار ما باشند.


وی اظهار داشت: جلسه ای با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و ایشان نیز حمایت خود را از هیأت کشتی و برنامه های آن اعلام کردند.


رئیس هیأت کشتی قم تصریح کرد: جلسه ای نیز با دکتر نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داشتیم و ایشان نیز قول دادند در رابطه با برگزاری جام بین المللی جام بین المللی شهید زین الدین که از فرماندهان برجسته دفاع مقدس و فرمانده لشگر 17 علی ابن ابی طالب (ع) بودند حمایت لازم را انجام دهند و در برگزاری این مسابقات 50 درصد هزینه ها را تقبل کنند.


حرمی گفت: جلسه با سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم نیز بسیار مثبت بود و ایشان قول دادند در هر زمینه ای که امکانات آن را داشته باشند به ما کمک کنند و گفتند که از حمایت های خود چه مادی و چه معنوی دریغ نخواهیم کرد.


وی در مورد جلسه با مربیان و پیشکسوتان استان نیز اظهار داشت: نشست صمیمی برگزار شد و اینگونه نشست ها به مربیان ما انگیزه بیشتر برای کار کردن می دهد و آقای دبیر در این دیدار نیز نکات بسیار خوبی را برای مربیان مطرح کردند و آن ها نیز دغدغه ها و مشکلات خود را به سمع و نظر رئیس فدراسیون رساندند.


رئیس هیأت کشتی استان قم  در پایان با اشاره به اینکه حضور رئیس فدراسیون در استان ها حرکت بسیار خوبی است و کمک به پیشرفت کشتی کشور می کند خاطرنشان کرد: تا اینجا کار به خوبی پیش رفته و مهمتر این است که پیگری های لاز را انجام دهیم و وظیفمه ما است که به صورت جدی قول هایی که داده شده را به ثمر بنشانیم و از الان کار برای پیگیری نتایج جلسات برگزار شده شروع شده تا به امید خدا بتوانیم کشتی قم را هرچه بیشتر پیشرفت و ارتقاء دهیم.