شنبه یکم اردیبهشت ماه

درخشش تیم زرتشتیان در لیگ بانوان

مسابقات والیبال دسته یک باشگاه های بانوان کشور که ر چند منطقه برگزار می شود شاهد حضور یکتیم از اقلیت های مذهبی نیز است.

مسابقات والیبال دسته یک باشگاه های بانوان کشور که ر چند منطقه برگزار می شود شاهد حضور یکتیم از اقلیت های مذهبی نیز است.


این تیم زرتشتیان یزد است که با مربیگری عالیه فتوحی تاکنون دو برد و یک باخت داشته است مسابقات یاد شده در شهرستان یزد با نظارت اکرم ابن یمین از چهره های شاخص والیبال اصفهان است. سالها بود که از تیم های اقلیت مذهبی در والیبال خبری نبود اما فتوحی سرمربی تیم زرتشتیان می گوید: اول باید از هیاتهای والیبال استان و شهر یزد تشکر کنم که مجوز شرکت در مسابقات را به ما داده اند آقای نیکنان رئیس انجمن زرتشتیان هم حمایت شایانی از تیم کرده اند زرتشتیان با داشتن یک سالن خوب و خوابگاه مجهز و امکانات در خور توجه کمک کرده اند تا بتوانیم تیمی با تلفیق بازیکنان زرتشتی و جوانان مسلمان روانه مسابقات کنیم نمی دانید چقدر این ترکیب مورد توجه قرار گرفته و تا چه اندازه در افزایش روحیه جوانان زرتشتی موثر بوده است شاید ما تنها تیمی باشیم که شاکله آن را بازیکنان بومی تشکیل می دهند.
وی افزود: دو سه شرکت مانند فولاد و آسفالت سازی تربیت بدنی شهر و استان از حامیان تیم یاد شده هستند.
فتوحی از مهرگان شیراز راهباند کرمان ، مس رفسنجان، آریا پارس تفت به عنوان تیم های شرکت کننده در این منطقه نام برده است. دور مقدماتی این رقابتها امروز به پایان می رسد.
ناگفته نماند که یک بخش از مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های ایران در مشهد در جریان است که چهار تیم خراسانی و تیم پاس گلستان با هم رقابت می کنند.


گفت و گو: ج-دوستدار