پنجشنبه نهم فروردین ماه
مربیان ما همه دنبال پر کردن رزومه اند؛

خواجه کلایی: دلم اصلا برای تیم ملی تنگ نمی شود

لیگ برتر والیبال بانوان ایران با روندی که در پیش گرفته است متفاوت تر از گذشته ادامه می یابد ولی کیفیت پایین همچنان به چشم می خورد و ضعف و عدم توازن تیم ها کاملا مشهود است.

لیگ برتر والیبال بانوان ایران با روندی که در پیش گرفته است متفاوت تر از گذشته ادامه می یابد ولی کیفیت پایین همچنان به چشم می خورد و ضعف و عدم توازن تیم ها کاملا مشهود است.

مونا خواجه کلایی عضو دریافت کننده قدرتی تیم سایپا درباره سرنوشت لیگ برتر سال جاری  می گوید: سایپا یک باشگاه حرفه ای است که رفتار حرفه ای با بازیکنان داشته و از آنها نیز توقع حرفه گری دارد. 
وی در پاسخ به پرسش ما مبنی بر اینکه باتوجه به جمع شدن بازیکنان باتجربه تیم ملی در سایپا باید منتظر قهرمانی این تیم بود می گوید: اصلا راحت نیستم ذوب آهن، پیکان و حتی شهرداری قزوین هم تیم های خوبی دارند ولی همان گونه که گفته ام سایپا حرفه ای تر از بقیه باشگاه ها است.
خواجه کلایی که 10 سال عضو ثابت تیم ملی بود درباره جدایی از تیم ملی می گوید: واقعیت این است که خودم دیگر کشش حضور دراردوها را نداشتم و به نوعی از این جو فرار کردم چرا که مربیانی که بالای سر تیم ملی قرار گرفته بودند در حد بازیکنان نبودند و فقط منتظر یک جهش برای خود بودند تا بر رزومه خود بیافزایند و جالب اینکه هر یک از آنها که می آمدند می خواستند ازصفر شروع کنند و دست آخر که یک مربی آقا بالای سر ما قرار داده بودند بی احترامی به اوج رسیده بود و من فکر کردم که عمر و جوانی را به هدر داده ام و بخاطر چنین جوی بود که هرگز دلم برای تیم ملی تنگ نمی شود. به اعتقاد من تیم ملی نیازمند مربی خوب خارجی است اینکه از کجا می آید و متعلق به کدام کشور است مهم نیست مهم این است که بتواند به تیم ملی کمک کند. نسل جدید والیبال ما پتانسیل بالایی دارند و از نظر قد و فیزیک از شرایط خوبی برخوردارند بنابراین باید فردی باشد که بتواند از این توانمندی ها از نحو احسن استفاده کند که اگر این گونه شود معتقدم که نسل جدید حتی از ما بهتر هم خواهند بود.
خواجه کلایی که کارشناس تربیت بدنی و دارای اصالت مازندرانی است درباره والیبال این استان می گوید: در مازندران استعدادها بسیار خوب هستند اما مدیریت در ورزش مازندران ضعیف است و هر از گاهی یکی می آید و رفاقتی و دوستانه تیمی درست می کند و بعد خیلی راحت کنار می رود مربیان استان هم که تجربی و سنتی هستند.
گفت و گو: ج-دوستدار