پنجشنبه نهم فروردین ماه

تیم دینامو مسکو قهرمان شد

 جام ۲۰۲۱/ ۲۰۲۰ والیبال روسیه به تیم دینامو مسکو رسید. دیروز در سالن سیبور آرنادر شهر سنت پترزبوگ دو تیم سن پترزبورگ و دینامو مسکو   به مصاف  هم رفتند.

 جام ۲۰۲۱/ ۲۰۲۰ والیبال روسیه به تیم دینامو مسکو رسید. دیروز در سالن سیبور آرنادر شهر سنت پترزبوگ دو تیم سن پترزبورگ و دینامو مسکو   به مصاف  هم رفتند.


 تیم دینامو مسکو در سه ست پیاپی در یک ساعت ۱۹ دقیقه  با امتیازات ۲۵- ۲۰ ،۲۵-۲۱  ، ۲۵-۱۹ تیم زنیت سن پترزبورگ را شکست داد. ست اول و دوم هریک در طول ۲۶ دقیقه و ست سوم در طول۲۷ دقیقه به پایان رسیدند. 

سالن سیبور آرنا -Sibur Arena 
یک سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره است که در ناحیه پتروگرادسکی در شهر سن پترزبورگ، روسیه قرار دارد.این ورزشگاه در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده دارای ۷۱۲۰ صندلی می باشد . برای ورزش های والیبال، بسکتبال ،هند بال ،فوت سال ،تنیس وبرخی  امور اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.
باشگاه والیبال دینامو مسکو ( VC Dynamo Moscow)

 این باشگاه حرفه‌ای والیبال  در مسکو مستقر و یکی از تیم‌های حاضر در سوپر لیگ روسیه است. این باشگاه  ۹۴ سال پیش در سال ۱۹۲۶ تأسیس شد. دینامو یکی از باشگاه‌های قدیمی والیبال روسیه است. دینامو تا به حال دو بار موفق به قهرمانی در سوپر لیگ روسیه شده‌است.. پیروزی امروز سومین قهرمانی این تیم است.سر مربی این تیم بریانسکی کنستانتین و کمک مربی این تیم بابشین آروک سی در بازی دیروز بودند .
باشگاه  والیبال زنیت سنت پترزبورگ

 یک باشگاه والیبال است که در شهر سنت پترزبورگ قرار دارد.این تیم هم در سوپر لیگ روسیه بازی می کند.باشگاه در ژوئن ۲۰۱۷ تاسیس شده .برای اولین باردر فصل ۲۰۱۸ -۲۰۱۷ در سوپر لیگ روسیه شرکت کرد و به مقام پنجم رسیده بود.امروز به مقام دوم صعود کرد.


نویسنده: رحیم رحیم زاده