جمعه دهم فروردین ماه
سالن توفیق رایگان در اختیار تیم استقلال بود؛

پاسخ خزانه دار فدراسیون کشتی در مورد اظهار نظر سرمربی تیم استقلال 

تنها پرداختی باشگاه استقلال بابت 10 روز اجاره سالن توفیق در شهریورماه بود و سالن به مدت 20 روز به صورت رایگان در اختیار این تیم بود.

تنها پرداختی باشگاه استقلال بابت 10 روز اجاره سالن توفیق در شهریورماه بود و سالن به مدت 20 روز به صورت رایگان در اختیار این تیم بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ هوشنگ محمودی در مورد اظهارنظر سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال مبنی بر پرداخت اجاره سالن توفیق جهان بخت توضیحاتی را ارائه کرد.


هوشنگ محمودی خزانه دار فدراسیون  گفت: اعضای تیم باشگاه استقلال تهران در سه نوبت به مدت 10، 14 و 6 روز برای انجام تمرینات خود به منظور شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد، در سالن توفیق جهان بخت حضور داشتند.

وی ادامه داد تنها واریزی این تیم برای اجاره سالن به مدت 10 روز به مبلغ شانزده میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان در 30 شهریورماه سال جاری بود.
محمودی تصریح کرد: حدود 25 نفر اعضای این تیم در سالن جهان بخت توفیق اسکان داشتند و از امکانات این سالن از جمله خوابگاه، سونا و سالن تمرین استفاده کردند و فدراسیون بابت در یافت مبلغ فوق نیز تخفیف ویژه ای برای باشگاه استقلال قائل شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با مساعدت مسئولان فدراسیون کشتی، این تیم به مدت 20 روز به صورت رایگان تمرینات خود را در این سالن که به تازگی مورد بازسازی و مرمت کامل قرار گرفته استفاده کرده است. و مسئولان فدراسیون کشتی نیز از این موضوع خوشحال هستند و اگر دوباره نیز نیاز باشد به تیم ها از این دست کمک ها را خواهند داشت.