پنجشنبه نهم فروردین ماه

برنامه رئال؛ ربودن پدیده انگلیسی از دست پپ

روزنامه میرر مدعی است رئال مادرید عزم خود را برای جذب کردن فیل فودن ستاره جوان منچسترسیتی جزم کرده.

روزنامه میرر مدعی است رئال مادرید عزم خود را برای جذب کردن فیل فودن ستاره جوان منچسترسیتی جزم کرده.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، روزنامه انگلیسی میرر در خبری اختصاصی مدعی شد به سرنخهایی دست یافته که نشان می دهد رئال مادرید قصد دارد با منفجر کردن یک بمب نقل و انتقالاتی، فیل فودن پدیده جوان منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. این روزنامه می گوید رئال مدتی است روند پیشرفت فودن را در اتحاد زیر نظر دارد و حالا امیدوار است بتواند او را راهی برنابئو کند.

 میرر می گوید با توجه به اینکه فیل فودن اخیرا کمتر از قبل توسط پپ گواردیولا به میدان فرستاده می شود این مساله رئال را به این نتیجه رسانده که با افزایش نارضایتی فودن، شانسش برای ترغیب او برای سفر به مادرید بیشتر خواهد شد.

فیل فودن که از او به عنوان یکی از جوانان آینده‌دار فوتبال انگلیس یاد می شود در فصل جاری با بی مهری نسبی گواردیولا روبرو شده و در این فصل از ماه اکتبر تا پیش از بازی دیشب سیتی مقابل نیوکاسل تنها در یک مسابقه لیگ برتر به صورت فیکس به میدان رفته بود.

 میرر می گوید فیل فودن از این بی مهری پپ و نیمکت نشینی اش در سیتی ناراحت است و به خصوص نیمکت نشیدن بودن در بازی مهم نیمه اول فصل یعنی دربی شهر منچستر او را بیش از پیش ناراحت و نگران جایگاهش در تیم پپ گواردیولا کرده است. میرر می گوید فودن به این نتیجه رسیده که شاید بد نباشد راهی تیمی بشود که قدر او را بدانند. رئال مادرید که این وضعیت را احساس کرده حالا آماده است تا با اقدامی جسورانه برای راضی کردن جوان انگلیسی پا پیش بگذارد.