چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

لمپارد: شاید به ورنر در بازی بعدی استراحت بدهم

فرانک لمپارد از بازی تیمو ورنر مهاجم آلمانی تیمش در جریان شکست 3-1 مقابل آرسنال انتقاد کرد و گفت ممکن است در بازی بعدی چلسی به او استراحت بدهد.

فرانک لمپارد از بازی تیمو ورنر مهاجم آلمانی تیمش در جریان شکست 3-1 مقابل آرسنال انتقاد کرد و گفت ممکن است در بازی بعدی چلسی به او استراحت بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ فرانک لمپارد سرمربی چلسی که از شکست 3-1 تیمش مقابل آرسنال عصبانی بود به شکلی بی سابقه به انتقاد علنی از تیمو ورنر مهاجم آلمانی تیمش پرداخت و گفت او در این بازی چه با توپ و چه بدون توپ به اندازه کافی در چلسی نقش مثبت نداشت. لمپارد همچنین خاطرنشان کرد که ممکن است در بازی بعدی چلسی به ورنر استراحت بدهد.

 ورنر حالا دهمین بازی بدون گل خود برای چلسی را پشت سر گذاشته است. لمپارد بین دو نیمه بازی دیروز مقابل آرسنال درحالیکه چلسی 2-0 عقب افتاد بود ورنر را تعویض کرد و کالوم هادسون اودوی را به جای او وارد زمین کرد تا بعد از بازی هم به شکلی بی سابقه به انتقاد از این مهاجم آلمانی بپردازد.

لمپارد در پایان بازی گفت:" در این شکی نیست که وقتی گلی زده نمی شود یک مهاجم را باید بر اساس این معیار قضاوت کرد. من می توانستم تعویضهای بیشتری هم داشته باشم اما به این نتیجه رسیدم که برای اینکه انرژی بیشتری به تیم تزریق شود باید در این دو خط دست به تعویض بزنم".

 سرمربی چلسی در ادامه صحبتهایش درباره تیمو ورنر گفت:" تیمو امروز چه بدون توپ و چه با توپ به اندازه کافی در روند بازی تیم نقش نداشت. البته ما باید به او زمان بدهیم تا بخشی از این مشکلات برطرف شود. من همیشه می گویم که لیگ برتر لیگ متفاوتی است ولی در عین حال ما باید هر چه سریعتر سعی کنیم خودمان را به نقطه مطلوب برسانیم. باید ببینیم خستگی چقدر نقش داشته. من با تیمو صحبت می کنم ولی در جریان مسابقه به این نتیجه رسیدم که برای تغییر روند بازی باید تغییراتی بوجود بیاورم".