جمعه سی و یکم فروردین ماه

آنچلوتی: فکر نمی کردیم به رتبه دوم جدول برسیم

آنچلوتی سرمربی اورتون بعد از صعود تیمش به رتبه دوم جدول لیگ برتر گفت او و شاگردانش فکرش را نمی کردند که بتوانند به رتبه دوم لیگ برتر برسند.

آنچلوتی سرمربی اورتون بعد از صعود تیمش به رتبه دوم جدول لیگ برتر گفت او و شاگردانش فکرش را نمی کردند که بتوانند به رتبه دوم لیگ برتر برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، کارلو آنچلوتی و شاگردانش در اورتون با پیروزی 1-0 مقابل شفیلد به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کردند تا منتظر بازی دشوار فردا مقابل منچسترسیتی باشند. کارلتو اما در پایان بازی دیروز به خبرنگاران گفت او و شاگردانش فکرش را نمی کردند که بتوانند به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کنند و از این بابت به شدت راضی هستند.

 

آنچلوتی می گوید رسیدن به رتبه دوم جدول در این برهه از فصل بیشتر از انتظارهای او بوده ولی کارلتو مطمئن است شاگردانش با قوت به تلاش ادامه خواهند داد و در پایان فصل هم جایگاه خیلی خوبی در لیگ خواهند داشت. اورتون در پنج بازی آخر خود تنها یک تساوی مقابل برنلی داشته و چهار بازی دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشته.

 
آنچلوتی بعد از پیروزی 1-0 اورتون مقابل شفیلد به خبرنگاران گفت:" ما در این بازی صبور بودیم و کنترل بازی را دائما در دست خودمان حفظ کردیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم و فرصت مناسب برای گلزنی را پیدا کردیم. هر بازی واقعا سخت و پیچیده است. شفیلدیونایتد تیم خوبی است".

کارلتو در ادامه گفت:" ما از اینکه در رتبه دوم قرار گرفتیم خیلی خوشحالیم. در شروع فصل انتظار نداشتیم به اینجا برسیم ولی حالا در این جایگاه هستیم و می خواهیم اینجا بمانیم. ما تیم خیلی خوبی داریم و در حال حاضر چند بازیکن خیلی مهم ما نمی توانند تیم را همراهی کنند. ما با بازگشت این بازیکنان می توانیم فصل خیلی خوب‌مان را ادامه بدهیم و نیازی نیست که به پنجره نقل و انتقالات ژانویه فکر کنیم".