جمعه دهم فروردین ماه

تبریک دکتر سلطانی فر به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :

“جوان مظهر بالندگی، پویایی و ورزش نشانگر حرکت و تکاپوست و آنچه این دو را در کنار هم قرار می دهد سرزندگی، اراده برای بدست آوردن موقعیت های بالاتر و تلاش برای ساختن آینده ای بهتر است.

از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، تمامی عزم و توان خود را به کار بسته ایم تا وزارت ورزش و جوانان که به واسطه فعالیت در دو حوزه جوانان و ورزش با تمامی آحاد مردم عزیز سرزمین مان در ارتباط است بتواند گامی موثر برای جامعه هدف خود بردارد و در راه توسعه، پیشرفت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی نقش آفرینی کند.

این وزارتخانه که توسعه ورزش در حوزه های همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و بانوان، تحکیم معنویت، ارزش‌های اخلاقی و منش پهلوانی، ارتقای هویت دینی، انقلابی و ملی، تقویت مسئولیت‌پذیری، بهبود و اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق بر ارزش‌های اسلامی ـ ایرانی را از اهداف متعالی خود می داند و برای تحقق آنها تلاش می کند.

بی شک هر قدمی که برداشته ایم جز با حمایت بی دریغ و بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس محترم جمهوری، همراهی کارکنان وزارت ورزش و جوانان و نهادهای تابعه، همکاری صمیمانه و مستمر نهادها، نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همدلی اصحاب رسانه میسر نبود.

اکنون که دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان را پشت سر می گذاریم، از تلاش مجموعه خدوم همکارانمان در تمامی استان ها، فدراسیون ها و نهادهای تابعه و جامعه گرانقدر جوانان و ورزش سپاسگزارم و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای خدمت به کشور عزیزمان را خواستارم.

مسعود سلطانی فر