پنجشنبه نهم فروردین ماه

عصبانیت مورینیو: بازیکنان تیمم جاه‌طلبی کافی را ندارند

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از تساوی 1-1 مقابل ولوز بازیکنانش را به نداشتن جاه‌طلبی متهم کرد.

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از تساوی 1-1 مقابل ولوز بازیکنانش را به نداشتن جاه‌طلبی متهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی ، تاتنهام که دیشب به خانه ولوز رفته بود با اینکه با گل دقیقه 1 تانگوی اندومبله از حریف پیش افتاد ولی چهار دقیقه مانده به پایان بازی دروازه اش را باز دید تا در نهایت از این بازی موفق به کسب یک امتیاز شود. تاتنهام حالا با کسب 26 امتیاز از 15 بازی در رتبه پنجم جدول لیگ برتر ایستاده است و با لیورپول صدرنشین 6 امتیاز فاصله دارد.

 
ژوزه مورینیو در پایان بازی اصلا از عملکرد شاگردانش راضی نبود و آنها را متهم به نداشتن جاه‌طلبی کرد. تاتنهامی‌ها در این فصل 9 امتیاز را با دریافت گلهایی در 10 دقیقه پایانی از دست داده اند و به نظر می رسد این شرایط باعث عصبانیت مورینیو از بازیکنانش شده است.

 مورینیو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" از نتیجه عصبانی هستم. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و 89 دقیقه فرصت داشتیم که گلهای بیشتری بزنیم ولی نزدیم. مساله فقط گل نزدن نیست. مساله این است که ما خطرناک هم نبودیم. ما در این بازی اصلا جاه‌طلب نبودیم و مشکل اینجا است".

سرمربی تاتنهام در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره ضعف تاتنهام در تهاجم گفت:" فقط من می دانم که تیمم را چطور آماده می کنم و از بازیکنانم چه می خواهم. فقط من می دانم که بین دو نیمه به بازیکنانم چه گفتم. تنها چیزی که به آنها گفتم این بود که تیم اصلا تهاجم نمی کند. من البته تلاش ولوز را بی‌ارزش نمی کنم ولی ما واقعا اشتیاق و جاه‌طلبی برای زدن گلهای بیشتر را نداشتیم".