جمعه دهم فروردین ماه

حرفهای احساس برانگیز کریستیانو در دوبی

کریستیانو رونالدو بعد از دریافت جایزه گلوب ساکر گفت: دلتنگ حضور تماشاچیان در استادیوماه است و حتی دلش برای وقتی که در ورزشگاه‌ها هو می شود تنگ شده است.

کریستیانو رونالدو بعد از دریافت جایزه گلوب ساکر گفت: دلتنگ حضور تماشاچیان در استادیوماه است و حتی دلش برای وقتی که در ورزشگاه‌ها هو می شود تنگ شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن قرن جوایز گلوب ساکر در دوبی در صحبتهایی به عدم حضور تماشاچیان در استادیومها اشاره کرد و گفت دلش برای روزهای حضور هواداران در ورزشگاه ها تنگ شده و فوتبال بدون تماشاچی را حوصله سر بر می داند. رونالدو همچنین گفت چه وقتهایی که تماشاچی‌ها تشویقش می کنند و حتی زمانی که توسط آنها هو می شود از حضورشان لذت می برد.

رونالدو بعد از دریافت جایزه اش گفت:" اگر بخواهم صادق باشم بازی کردن در استادیوم خالی برایم واقعا حوصله سر بر است. البته اینکه ما فوتبالیستها به همه پروتکلهای بهداشتی و سلامت خودمان اهمیت بدهیم فوق العاده مهم است ولی راستش را بخواهید من از این وضعیت خوشم نمی آید. من در وهله اول عاشق فوتبال هستم و عشق زندگی ام همیشه فوتبال بوده. من به خاطر خانواده ام، فرزندانم، دوستانم و هوادارها بازی می کنم. ولی واقعیت این است که از این شرایط خوشم نمی آید. شرایط خیلی عجیب و غریبی است".

کریستیانو در ادامه صحبتهای خود گفت:" من وقتی مردم کریستیانو را هو می کنند هم خوشم می آید. وقتی به محض اینکه پایم به توپ می خورد صدای هو کردن بلند می شود، حتی این را هم دوست دارم. امیدوارم در سال 2021 بتوانند قوانین را تغییر بدهند و یک بار دیگر شاهد استادیومهای پر از تماشاچی باشیم".

 رونالدو که در مراسم گلوب ساکر در امارات به عنوان بازیکن قرن بیست و یکم انتخاب شده در ادامه صحبتهایش گفت:" وقتی آدم می بیند جوانها و بچه ها می خواهند مثل او باشند واقعا فوق العاده است. آنها مویشان را مثل موی من اصلاح می کنند و می خواهند مهارت فوتبالی شان مثل من باشد. پسر خودم را می بینم که می خواهد ظاهرش مثل من باشد و می گویم برای اینکه مثل پدرت باشی راه درازی در پیش داری. آینده مال بچه ها است. من چهار فرزند دارم و برایشان بهترین آرزوها را دارم. وقتی مثلا در دوبی بچه ها را می بینم که اینقدر به من علاقه دارند خوشحال می شوم چون می دانم آنها متوجه تلاش و تعهد و پشتکار من هستند و این برایم باعث افتخار است و انگیزه مضاعفی می دهد که در ادامه هم به همین روند ادامه بدهم و تلاش کنم".