جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال در آستانه دور برگشت؛

شعبانپور: قائمی کاملا آماده است

تیم های شرکت کننده در مرحله برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور کم کم خود را به تهران رسانده اند تا مسابقات این دور را به صورت متمرکز برگزار کنند.

تیم های شرکت کننده در مرحله برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور کم کم خود را به تهران رسانده اند تا مسابقات این دور را به صورت متمرکز برگزار کنند.


 یکی از این تیم ها هراز آمل است که در فصل جاری از فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی شاغل در لیگ قطر  بهره گرفته است. محمد شعبانپور سرپرست تیم هراز در این باره می گوید: قائمی از آمادگی خوبی برخوردار است و ما به یک بازیکن آماده در پست قدرتی نیاز داشته ایم.
وی درباره طیب عینی بازیکن سرعتی زن جدید تیمشان می گوید:  ما دور رفت را با دو سرعتی زن به پایان رساندیم و نیاز به نفر سوم داشتیم باتوجه به جراحی رحمان تقی زاده در آغاز فصل ترجیح دادیم که از این بازیکن جوان در کنار محمد کاظم غفاری و مبین مظلوم بهره ببریم. ضمن اینکه یک بازیکن جوان در پست دریافت کننده قدرتی به نام احمد اسماعیل نژاد را گرفته ایم که از شهرستان بابل به جمع ما اضافه شد و مهبد حق شناس را هم از دست داده ایم.
شعبانپور درباره متمرکز شدن دور برگشت لیگ برتر نیز می گوید: با این شرایط همه تیم ها تکلیف خود را می دانند و شیوه تمرینات خود را بر مبنای مسابقات متمرکز تنظیم کرده اند ضمن اینکه باتوجه به جابجایی شدن بازیکنان در تیم ها اکنون 4-5 تیم از نظر قدرت به هم نزدیک شده اند و شما شاهد بازی های دیدنی در مرحله پی آف خواهید بود.

صادقیانی : سالها کنار مربیان خارجی تجربه آموخته ام
آرش صادقیانی سرمربی راهیاب ملل کردستان آغاز دور برگشت لیگ می گوید: باتوجه به اینکه پای اشکان حق دوست پاسور اصلی ما شکست از فاروق گوگجلی پاسور گنبدی ، دانیان معتضدی، محمدرضا آصفی و سلیمان اهری در نیم فصل دوم استفاده خواهیم کرد چرا که بازیکنانی چون کاریل داداش آده ، حسن شبان و حمید رافعی را رضایت نامه داده ایم و می دانیم که با این شرایط رویارویی با تیم های صاحب امکانات بسیار دشوار است. می خواستیم یار بگیریم و در جهت تقویت تیم اقدام کنیم اما پیشنهاداتی که باشگاه های دیگر به بازیکنان مورد نظر داده بودند یک سر و گردن بیشتر از ما بود.
صادقیانی که کاندیدای مربیگری در تیم والیبال نوجوانان ایران است در این باره می گوید: هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ولی با من صحبت کرده اند به هر حال سالها در تیم های ملی کنار مربیان خارجی زیادی تجربه اندوخته ام و می توانم کنار آقای آرمات در خدمت نوجوانان باشم آقای آرمات سالها با آقای عطایی در تیم نوجوانان همکاری کرده است.
گفت و گو: جمشید حمیدی