جمعه دهم فروردین ماه
منتظر رای دادگاه برای تخلفات 10 ساله رئیس فدراسیون هستیم؛

قلی پور: بازیکنان به دلیل بی پولی در مسابقات برون مرزی می باختند

در میان برگهای پاییزی و هجوم سرمای و باد زمستانی قدم می زدم تا برای آغاز یک روز دیگر در محل کار خودم را به محل کار برسانم ..

در میان برگهای پاییزی و هجوم سرمای و باد زمستانی قدم می زدم تا برای آغاز یک روز دیگر در محل کار خودم را به محل کار برسانم ..


این روزها مانند روزهایی که به دلیل کرونا حال و روز شهرمان خوب نیست و هر روز تعدادی از عزیزان خانواده های کشورمان در بستر بیماری از دنیا می روند متاسفانه حال ورزش کشور هم زیاد خوب نیست برخی از فدراسیون ها به خاطر هزینه بالای حضور در رقابتها بودجه برای تامین هزینه ورزش مورد نظر را ندارند و برخی دیگر به خاطر تخلفاتی که در فدراسیون ها صورت می گیرد در ناکامی و نا هنجاری به سر می برند.
در این شرایط با یکی از ورزشکاران و مربیان فدراسیون بیلیار دو بولس کشور تماس گرفتم تا حال ورزشکاران این رشته را بپرسم اما این ورزشکار اعلام کرد که 10 سال است که این ورزش در تخلفات مختلف به یکی از ناهنجارترین فدراسیون ها تبدیل شده است و دیگر ورزشکاری در این رشته وجود ندارد.       
مربی بیلیارد تیم ملی گفت: بازیکنانی که با هزینه شخصی شان برای حضور در رقابتهای برون مرزی می روند به خاطر نداشتن بودجه ادامه رقابتها کم می آورند و می بازند و اکنون با این شرایط منتظر نتیجه دادگاه در مورد تخلفات 10 ساله آقای اسکندری هستیم تا ببینیم اوضاع چگونه می شود. 
آرمین قلی پور بازیکن و مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در مورد وضعیت این روزهای فدراسیون بیلیارد، اظهار کرد: شرایط این روزهای فدراسیون بیلیارد و بولس اصلا مناسب نیست البته رئیس فدراسیون آقای اسکندری این روزها  مسابقه ای تدارک دیده است تا بازیکنان تیم ملی در آن شرکت کنند اما بیشتر ملی پوشان تیم ملی کمپینی تشکیل داده اند تا به خاطر تخلفاتی که انجام شده در این مسابقه شرکت نکنند. این تخلفات موجب شد که ملی پوشان از او شکایت کنند یکی از این تخلفات اسکندری، گماشتن وکیل پرونده اش به سمت دبیری در فدراسیون است وی که به عنوان دبیر فدراسیون سمت گرفته اند روزانه با دو ملی پوش تماس می گیرد و آنها را تهدید به محرومیت برای حضور در مسابقات برون مرزی می کند.
وی افزود: برای تمام بازیکنانی که علیه وی در دادگاه شهادت داده اند پرونده انضباطی تشکیل داده است در صورتی که تمام ملی پوشان برای حضور در رقابتهای برون مرزی با هزینه های شخصی خودشان رفته اند و رئیس فدراسیون بلیت پرواز، پول تو جیبی و هزینه اقامت هیچ ورزشکاری را پرداخت نکرده است.


قلی پور در مورد پروندهای که برای رییس فدراسیون در دادگاه در حال پیگیری است، تاکید کرد: پرونده ابتدایی که علیه وی تشکیل شد 40 صفحه بود و اکنون این پرونده چند صد صفحه رسیده است از طرفی ما به خاطر یکسال و نیم گذشته تابحال به دلیل برخی تخلفات دیگر از وی شکایت کرده ایم اما او 10 سال است که با این تخلفات همچنان بر صندلی ریاست تکیه زده است و اگر این پرونده یک شاکی خصوصی داشته باشد ممکن است که دادگاه کمی آهسته در این مورد عمل کند اما این اتفاقات شاکی های زیادی دارد.
وی در ادامه تاکید کرد: ابعاد تخلفات وی آنقدر زیاد است که برای جعل امضاهایی که صورت گرفته در اداره خط شناسی و جعل امضا پرونده متوقف شده زیرا پرونده 11 الی 12 تن از ملی پوشان باید برای جعل شناسی فرستاده می شد. ایشان حدود چند صد صفحه امضا بازیکنان را جعل کرده اند. به این صورت که برای هر بازیکنی طی یکسال و نیم سه تا اعزام صورت گرفته است و هر بازیکنی 4 فاکتور دارد. البته تا جایی که توانستیم وزارت ورزش را در جریان تخلفات ایشان قرار داده ایم ولی هیچ واکنشی از سوی این وزارتخانه دیده نشده است.
مربی سابق بیلیارد تیم ملی در مورد اردوهای تدارکاتی خاطر نشان کرد: فعلا در فدراسیون بیلیارد و بولس همه چیز تعطیل است و منتظر رای دادگاه هستیم. البته طی این ده سال گذشته هیچ ورزشکاری نداشته ایم که با هزینه فدراسیون به مسابقات اعزام شده باشد و همه با هزینه شخصی برای حضور در رقابتهای برون مرزی رفته اند از سویی برخی از بازیکنان که برای رقابتهای برون مرزی رفته بودند تا رتبه 8 این مسابقات موفق بودند و باید برای حضور در مسابقه بعدی دو روز دیگر می ماندند ولی چون با هزینه شخصی رفته اند و  پولشان تمام شده بود و در صورت ادامه رقابتها باید دو روز دیگر می ماندند و در آن صورت مجبور بودند که در خیابان به سر می بردند ترجیح می دادند که ببازند و برگردند.
توضیح: اگر فدراسیون بیلیارد و بولس در این زمینه پاسخی یا جوابیه دارد پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی آماده درج آن را دارد.


گفت و گو: الهه طائمه