جمعه دهم فروردین ماه

برگزاری نشست تخصصی فدراسیون های تیراندازی با کمان و بوکس

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون های تیراندازی با کمان و بوکس روز گذشته (دوشنبه 8 دیماه) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون های تیراندازی با کمان و بوکس روز گذشته (دوشنبه 8 دیماه) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان،علیرضا رحیمی عضو هیئت اجراییT علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته به همراه مسئولان و کادرفنی فدراسیون های تیراندازی با کمان و بوکس برگزار شد.
نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با مسئولان فدراسیون ها و کادرفنی تیم های ملی  به منظور بررسی مسائل و وضعیت فنی و شرایط آمادگی ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کردند و یا در اردوهای آمادگی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه به سر می برند، برگزار می شود.
نشست نخست با حضور غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان  به همراه بهزاد پاکزاد دبیر این فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شد که گزارش کاملی از شرایط ورزشکاران و همچنین بررسی شرایط رقبا و مسابقات پیش رویی که برای کسب سهمیه المپیک دارند را ارائه کردند.
طبق گزارشی که سرمربیان ارائه کردند ورزشکاران در شرایط خوبی هستند و اردوها بصورت منظم در حال برگزاری است.

 در ادامه نشست های روز گذشته نشست بعدی با فدراسیون بوکس بود که با حضور حسین ثوری رئیس و حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر این فدراسیون و استکی سرمربی تیم ملی برگزار شد.
در این نشست نیز کادرفنی فدراسیون بوکس گزارش کاملی از شرایط ورزشکاران حاضر در اردو  و مسابقات کسب سهمیه المپیک که در پیش دارند و همچنین شرایط رقبا ارائه کردند.
لازم به ذکر است در این نشست ها مقرر شد تا حمایت مالی مازادی علاوه بر بودجه ای که کمیته برای تشکیل اردوها اختصاص داده است، برای خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده و یا خواهند شد از سوی کادر سرپرستی کاروان 2020 توکیو صورت بگیرد.