جمعه سی و یکم فروردین ماه

تیم دیوید بکام در لیگ امریکا

رادیو کاتالونیا مدعی شد لیونل مسی و لوئیس سوارز قصد دارند از سال 2022 بار دیگر همبازی شوند اما نه در بارسلونا بلکه در اینترمیامی، تیم دیوید بکهام در لیگ آمریکا.

رادیو کاتالونیا مدعی شد لیونل مسی و لوئیس سوارز قصد دارند از سال 2022 بار دیگر همبازی شوند اما نه در بارسلونا بلکه در اینترمیامی، تیم دیوید بکهام در لیگ آمریکا.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ژاوی کامپوس روزنامه‌نگار اسپانیایی در رادیو کاتالونیا ادعایی بزرگ مطرح کرد و گفت لیونل مسی و لوئیس سوارز در حال برنامه‌ریزی هستند تا در آینده دوباره با هم همبازی شوند. ولی بر خلاف میل هواداران بارسا، مسی و سوارز برای همبازی شدن در بارسلونا برنامه ریزی نمی کنند بلکه هدف شان پیوستن به تیم اینترمیامی در آمریکا است.

 این روزنامه‌نگار اسپانیایی می گوید لوئیس سوارز و لیونل مسی که دوستانی صمیمی هستند با اینکه سوارز حالا در اتلتیکو مادرید به سر می برد ولی تماس هایشان را قطع نکرده اند. این دو با هم به توافق رسیده اند که در تیم اینترمیامی که در لیگ MLS آمریکا حضور دارد و مالکیتش در دست دیوید بکام است دوباره همبازی شوند.

البته رادیو کاتالونیا در این گزارش خود مدعی است که این اتفاق زودتر از سال 2022 نخواهد افتاد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود از سال آینده میلادی شاهد همبازی شدن این دو ستاره در اینترمیامی خواهیم بود.
با توجه به اینکه قرارداد لیونل مسی با بارسا در پایان فصل جاری به پایان می رسد آینده او همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. مسی در مصاحبه اخیر خود هم صحبت واضحی درباره آینده اش نکرد و باید دید بعد از انتخابات ریاست بارسلونا و به پایان رسیدن فصل جاری در نهایت چه آینده ای در انتظار ابرستاره آرژانتینی خواهد بود.

از سوی دیگر سوارز هم که در تابستانی که گذشت از دوست صمیمی اش مسی جدا شده و با ترک نوکمپ راهی اتلتیکو مادرید شد با این تیم قراردادی دو ساله دارد. در صورتیکه ادعای رادیو کاتالونیا صحت داشته باشد این یکی از مهمترین خبرهای نقل و انتقالاتی در یکی دو سال آتی خواهد بود.