پنجشنبه سی ام فروردین ماه

آلردایس: دیوانگی بیلسا قابل فهم نیست

سم آلردایس سرمربی وست برام می گوید شیفته رویکرد سراسر تهاجمی مارچلو بیلسا در لیدز است و به قول خودش سعی دارد بفهمد که بیلسا چرا دیوانه است!

سم آلردایس سرمربی وست برام می گوید شیفته رویکرد سراسر تهاجمی مارچلو بیلسا در لیدز است و به قول خودش سعی دارد بفهمد که بیلسا چرا دیوانه است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی سم آلردایس سرمربی جدید وست برامویچ که تیمش امروز به مصاف لیدز می رود با ستایش مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز به دلیل رویکرد سراسر تهاجمی اش از این رویکرد او به عنوان دیوانگی یاد کرد و گفت سعی دارد بفهمد که بیلسا چرا دیوانه است.

لیدز در این فصل با هدایت مارچلو بیلسا به عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تیمهای لیگ برتر شناخته می شود و هرگز از رویکرد تهاجمی در بازی‌هایش دست برنداشته. لیدز در این فصل تا کنون 30 گل دریافت کرده که بیشترین گل دریافت شده بوده اما شاگردان بیلسا در عین حال 25 گل هم وارد دروازه حریفان کرده اند.

آلردایس که بعد از تساوی 1-1 مقابل لیورپول در دومین بازی خود به عنوان سرمربی جدید وست برامویچ با اعتقاداتی درباره رویکرد بسیار دفاعی تیمش مواجه بوده در آستانه بازی امروز با لیدز گفت:" باید سعی کنم بفهمم بیلسا چرا اینقدر دیوانه است. البته منظورم از دیوانه شکل خوب قضیه است. چیزی که در سبک کار بیلسا دیده می شود بیشتر نشانه هوش او و سبک خاصی است که دارد. سبکی که به نظرم هم به نفع بازیکنان بوده و هم باشگاه لیدز".

 سرمربی وست برامویچ به اذعان به اینکه در بازی مقابل لیدز به دنبال استفاده از این سبک بازی تیم بیلسا خواهد بود گفت:" ما باید راهی پیدا کنیم تا به لیدز گل بزنیم. البته گاهی گل زدن به لیدز ساده به نظر می رسد ولی شک نکنید که گل زدن به آنها واقعا ساده نیست. دست کم خیلی ساده نیست. من بازی آنها در مقابل برنلی را از تلویزیون تماشا کردم و به نظرم برنلی یک گل سالم زد که برایش گرفته نشد".