پنجشنبه نهم فروردین ماه

کیکه ستین: علاقمندم دوباره به بارسا رگردم

کیکه ستین سرمربی سابق و اخراجی بارسلونا می گوید از دوران هدایت این تیم بسیار لذت برده و اگر بتواند حاضر است بار دیگر به نوکمپ برگردد.

کیکه ستین سرمربی سابق و اخراجی بارسلونا می گوید از دوران هدایت این تیم بسیار لذت برده و اگر بتواند حاضر است بار دیگر به نوکمپ برگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا که چندی پیش از سمت خود اخراج شد و جایش را به رونالد کومان سرمربی فعلی بلوگرانا داد می گوید از تجربه اش به عنوان سرمربی بارسا بسیار لذت برده و اگر بتواند حاضر است دوباره این پست را در دست بگیرد.

ستین در ماه ژانویه سال 2020 هدایت بارسلونا را به عهده گرفت. او تا پایان فصل 2019-2020 هدایت بلوگرانا را به عهده داشت اما تیمش در این فصل عملکرد ضعیفی داشت و فصل را بدون جام به پایان برد و یک شکست تاریخی و تحقیرآمیز با نتیجه 8-2 مقابل بایرن مونیخ در کارنامه اش ثبت شد. ستین 62ساله که بعد از اخراج از بارسلونا علیه باشگاه شکایتی حقوقی تنظیم کرده درباره تجربه اش در این باشگاه صحبت کرده و می گوید دوست دارد در آینده به نوکمپ بازگردد.

 
ستین که با روزنامه اسپانیایی مارکا گفتگو می کرد در این باره گفت:" تجربه استثنایی‌ای بود. درست است که ما آنقدر که دلمان می خواست لذت نبردیم و من از اول با این تصور به بارسا رفته بودم که دوران بسیار موفقی خواهیم داشت. ولی شکی نیست که حاضرم دوباره به بارسا برگردم و از اینکه به نوکمپ رفتم هرگز افسوس نخواهم خورد. به هیچ وجه".

 کیکه ستین که پیش از بارسا هدایت رئال بتیس و لاس پالماس را بر عهده داشته در ادامه گفت:" من به خاطر اتفاقاتی که در بارسا افتاد ناراحت و سوگوار بودم ولی موفق شده ام از این مرحله عبور کنم. این هم یک اتفاق است. از آن اتفاق‌هایی که در این شغل می افتد".