دوشنبه بیست و پنجم خرداد ماه

بازگشت تیم ملی بسکتبال آقایان به کشور

تیم ملی بسکتبال آقایان ایران که در رقابت‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان موفق به کسب عنوان سومی شد، بامداد امروز به کشور باز‌گشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ملی‌پوشان کشورمان بامداد سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه با استقبال جواد داوری رئیس فدراسیون، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، مهدی گودرزی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئولین فدراسیون و پیشکسوتان بسکتبال از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.

تیم ملی بسکتبال آقایان ایران در مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان با شکست نیوزلند در مرحله رده‌بندی به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.