جمعه سی و یکم فروردین ماه

خویشوند مشاور عالی بخش خبری ورزش و فرهنگ و هنر رسانه پرسون شد

مازیارخویشوند به عنوان مشاور عالی بخش خبری ورزشکاران و هنرمندان ایران رسانه پرسون منصوب شد.

مازیارخویشوند به عنوان مشاور عالی بخش خبری ورزشکاران و هنرمندان ایران رسانه پرسون منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ طی حکمی از سوی مدیر مسئول رسانه پرسون، مازیار خویشوند از جوانان فعال در حوزه رسانه و خبر که از ارتباط خوب، موثر و مفید با اهالی هنر، سینما و ورزش کشور برخوردار است، به عنوان مشاور عالی رسانه پرسون در بخش خبری ورزشکاران و هنرمندان ایران منصوب شد.

مازیار خویشوند پیش از این در کارنامه خود مدیر کمیته پزشکی تیم های ورزشی هنرمندان ایران،مدیر کمیته پزشکی فدراسیون جهانی رزمی،مدیر بخش خبری پیشرو اسپرت ایران،سردبیر بخش خبری هنرمندان سایت خبریجات و... را در کارنامه خود دارد و از چهره شناخته شده ای در بین جامعه هنرمندان، ورزشکاران و اهالی رسانه است.
در حکم مدیر مسئول رسانه پرسون آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای مازیار خویشوند

سلام علیکم
نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و ارزشمندتان در حوزه رسانه و خبر و ارتباط خوب و موثرتان با جامعه ورزشکاران و هنرمندان کشور عزیزمان که یقینا حاصل تقید،وفاداری، حسن رفتار و روابط عمومی مدبرانه است، بدینوسیله جنابعالی را بعنوان " مشاور عالی رسانه پرسون در بخش خبری ورزشکاران و هنرمندان ایران" به مدت یک سال منصوب می نمایم.
امید است با تکیه بر خداوند منان در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی با همه ظرفیت های آگاه و تمامی همکاران رسانه پرسون در سراسر کشور در انجام وظایف محوله که همان ارتبایط موثر با جامعه هدف و ارتقا رسانه پرسون در سرویس های مذکور است، همچون همیشه موفق و مؤید باشید.

توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت می نمایم.
سجاد سیف
مدیر مسئول رسانه پرسون