جمعه دهم فروردین ماه

غفاری: همکاری باشگاه هوانیروز با تیم نوجوانان ایران شایسته قدردانی است

همکاری صمیمانه و خالصانه هیات هندبال استان و مجموعه فرهنگی ورزشی پرواز هوانیروز اصفهان قابل تقدیر است سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان گفت؛ شرایط برگزاری اردو در استان اصفهان بسیار مطلوب است.

همکاری صمیمانه و خالصانه هیات هندبال استان و مجموعه فرهنگی ورزشی پرواز هوانیروز اصفهان قابل تقدیر است سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان گفت؛ شرایط برگزاری اردو در استان اصفهان بسیار مطلوب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛ چهارمین مرحله از  اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در حال حاضر در شهر اصفهان به میزبانی باشگاه هوانیروز اصفهان در حال پیگیری است.

هندبالیست های نوجوان ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که از تاریخ ۱۳ اسفندماه در کشور قراقستان به میزبانی آلماتی برگزار می شود آماده می کنند، این اردو از ۵ دی ماه در استان اصفهان به میزبانی باشگاه پرواز هوانیروز و همکاری هیات هندبال استان اغاز شده است.

کوروش غفاری سرپرست تیم ملی در اردوی اصفهان در گفت و گو باخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی پیرامون وضعیت ملی پوشان هندبال ایران بیان کرد؛ چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان از تاریخ؛ ۵ لغایت ۱۳ دیماه به میزبانی هیت هندبال استان و همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز هوانیروز در حال برگزاری است که در این مرحله از اردو حدود ۲۸ بازیکن از سوی کادر فنی انتخاب شده است که ۶ نفر از آنها از استان اصفهان هستند.

غفاری افزود؛ خوشبختانه با برنامه ریزی خوب مجموعه هیت هندبال استان و همکاری صمیمانه باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز هوانیروز اردوی خوبی در استان اصفهان در حال انجام می باشد و اعضای کادر فنی و بازیکنان از شرایط به وجود آمده کاملا راضی هستند چرا که باشگاه هوانیروز اصفهان تعامل خوبی با هیت استان دارد و تمامی امکانات رفاهی خود را در اختیار بازیکنان تیم ملی قرار داده است و بنده  به نمایندگی از جامعه هندبال جادارد از زحمات و تلاش های فرماندهی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان، سرتیپ ستاد خلبان سید قاسم خاموشی تشکر ویژه داشته باشیم که با اسکان ملی پوشان در هتل پرواز هوانیروز با بهترین کیفیت غذایی و برنامه ترابری دقیق با ملی پوشان و کادر فنی همکاری لازم را دارند.

سرپرست تیم ملی نوجوانان در رابطه با چگونگی برگزاری تمرینات در استان اصفهان در این اردو بیان کرد؛ تمرینات در دو نوبت صبح و بعدظهر زیر نظر کادر فنی در حال انجام می باشد و در روزهای تعطیل که تمرین نمی کنند استخر مجهز در نظر گرفته شده و با ریکاوری صحیح بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

غفاری در پایان در رابطه با دعوت بازیکنان به این مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان خاطر نشان کرد؛ از نکات حائز اهمیت این دیدار میتوان به دعوت بازیکنان از سراسر کشور اشاره نمود که کادرفنی توانمند زیر نظر مربی روسی سرگی نیکیلنکو در تلاش هستند تا افراد شایسته که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند به اردو دعوت کنند که خوشبختانه در چهارمین مرحله از این اردو ها در استان اصفهان از اکثر نقاط کشور ما شاهد بازیکن بودیم

کوروش غفاری به عنوان سرپرست، حسن رنجکار و سید مجتبی میردامادی به عنوان مربی، ایمان صحرائیان به عنوان روانشناس، امیدکاظمی به عنوان فیزیوتراپ و ماساژور به همراه سرگئی نیکولینکو کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشورمان را در مرحله از اردوی آمادگی تشکیل می دهند.
 
تیم ملی نوجوانان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که 13 تا 21 اسفندماه در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد، آماده می کند و تا کنون سه  مرحله اردوی آمادگی خود را در استان های کهگیلویه‌وبویراحمد، تهران و بوشهر پشت سر گذاشته است.

گفت وگو : صمد خزایی