شنبه یکم اردیبهشت ماه

این منچستریونایتد مدعی لقب فرشته نجات

مارکوس راشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد فرشته نجات این تیم لقب گرفت.

مارکوس راشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد فرشته نجات این تیم لقب گرفت.

به گزارش پایگاه البرزورزشی، در شرایطی که به نظر می رسید منچستریونایتد در خانه برابر ولورهمپتون سخت کوش به تساوی بدون گل رضایت و دو امتیاز حساس دیگر را از دست داده، این مارکوس راشفورد بود که در ثانیه های پایانی سه امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کرد.

گل مارکوس راشفورد برای منچستر یونایتد اولین گل او در اولدترافورد در لیگ برتر بعد از 845 دقیقه در استادیوم خانگی یونایتد بود و او آخرین بار در ماه ژوئن در مقابل ساوتهمپتون در این اولدترافورد دروازه حریف را باز کرده بود. همچنین جالب اینجاست هیچ بازیکنی در تاریخ باشگاه منچستریونایتد به اندازه مارکوس راشفورد گل پیروزی بخش پس از دقیقه 90 به ثمر نرسانده و او سه بار موفق به انجام این کار شده است.

گل دیرهنگام منچستر یونایتد توسط مارکوس راشفورد در دقیقه 92:51، دیرترین گل پیروزی بخش این تیم در لیگ برتر و در استادیوم اولدترافورد از سپتامبر 2009 بود. در آن مقطع مایکل اوون از روی نیمکت بلند شده و مقابل منچسترسیتی در دقیقه 95:27 موفق به گلزنی شده بود.

حالا منچستریونایتد با بازی مساوی با لیورپول تنها دو امتیاز با صدرنشین فعلی لیگ برتر فاصله داشت و حالا دیگر یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی بعد از هشت سال محسوب می شود. آخرین بار شیاطن سرخ با هدایت سرالکس فرگوسن فاتح لیگ برتر شده بودند و حالا شاید بعد از یک دهه با تعویض طلایی او یعنی اوله گونار سولسشر این اتفاق بزرگ رخ دهد.