سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

آرتتا: آینده اوزیل نقش مهمی در نقل و انتقالات ژانویه دارد

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می گوید خرید و فروشهای آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه نقشی کلیدی در تعیین آینده مسوت اوزیل خواهد داشت.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می گوید خرید و فروشهای آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه نقشی کلیدی در تعیین آینده مسوت اوزیل خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مسوت اوزیل مدتی است از فهرست آرسنال برای لیگ برتر خط خورده ولی میکل آرتتا سرمربی توپچی ها می گوید با توجه به خرید و فروشهای آرسنال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه امکان بازگشت اوزیل به فهرست تیم وجود دارد و نتایج نقل و انتقالات زمستانی امسال نقشی کلیدی در آینده ستاره آلمانی بازی خواهد کرد.

 آرتتا در صحبتهای خود به این اشاره کرد که در صورتیکه در زمستان امسال شرایط نقل و انتقالات برای تیمش به گونه ای رقم بخورد که چند بازیکن از آرسنال جدا شوند این احتمال وجود دارد که اوزیل در نیمه دوم فصل به فهرست آرسنال و حتی به ترکیب این تیم بازگردد.
آرتتا در مصاحبه خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالات درباره آینده اوزیل گفت:" باید ببینیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاقی می افتد. شرایط را باید بعد از این پنجره ارزیابی کنیم".

 سرمربی آرسنال در ادامه صحبتهایش گفت:" ما باید به قرارداد بازیکن احترام بگذاریم. آنچه از دست ما برمی آید این است که با بازیکنها صادقانه صحبت کنیم و قصدمان را به آنها در میان بگذاریم. هر بازیکن باید بداند نقشش در تیم چیست و کادر فنی چه حسابی روی او باز کرده. در نهایت بازیکن است که باید تصمیم بگیرد با زندگی اش چه باید بکند. نباید فراموش کنیم که آنها با این باشگاه قرارداد دارند. بعضی ها دوست دارند تیم را ترک کنند و برخی می خواهد در آرسنال بمانند. در نهایت این تصمیمی است که توسط آنها گرفته می شود نه ما".