جمعه دهم فروردین ماه

نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی شد

عبدالمهدی نصیرزاده با کسب ٢٨ رای به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ۴ سال آینده انتخاب شد.

عبدالمهدی نصیرزاده با کسب ٢٨ رای به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ۴ سال آینده انتخاب شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امروز (شنبه) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور ۴۳ عضو  برگزار شد. ریاست این مجمع بر عهده مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان بود. کیکاوس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع بود.

مجمع انتخاباتی با حضور  ۴۳ عضو برگزار شد که در نهایت عبدالمهدی نصیرزاده با کسب ۲۸ توانست برای چهار سال ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد. حسین یار محمدیان دیگر نامزد این انتخابات ۱۵ رای بدست آورد. در ابتدای این مراسم کلیپی به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی پخش شد.
کمال جوانمرد نخستین کاندیدایی بود که برای ارایه برنامه فراخوانده شد و اعلام کرد: من به  نفع عبدالمهدی نصیرزاده از ادامه رقابت کنار خواهم رفت.
کاوه درودی دیگر کاندید این فدراسیون بود که اعلام کرد: من به عشق این رشته آمدم و این دوره از رقابت را پاک‌ترین دوره می‌دانم. باید در این زمینه از وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم. در گذشته در شب انتخابات نماینده مجمع جابجا می‌شد اما در این دوره کل انتخابات براساس قانون است.
عبدالمهدی نصیرزاده سومین نامزدی بود که به ارایه برنامه پرداخت و گفت: این فدراسیون یکی از پرمخاطب‌ترین فدراسیون های ورزشی به شمار می‌رود اما از یک ساختمان مناسب بی‌بهره است. فدراسیون در گذشته به صورت متمرکز اداره شد و من به دنبال شکستن حلقه بسته مدیریتی هستم و روسای هیات استانی را به سفرهای خارجی با تفویض اختیار اعزام کنم.
وی ادامه داد: باید پای حامیان مالی را به فدراسیون باز کنیم و این مستلزم برگزاری مسابقات خاص است که قابلیت پخش از رسانه ملی داشته باشد.