جمعه سی و یکم فروردین ماه
کمیته استیناف و کاهش محرومیت؛

شیرکوند:کادر فنی ما هم آسیب دیده است

قهرمان آسیا در سرازیری سقوط قرار گرفته است و تیمی که لرزه بر اندام هر مدعی می انداخت امروز با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کند.

قهرمان آسیا در سرازیری سقوط قرار گرفته است و تیمی که لرزه بر اندام هر مدعی می انداخت امروز با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کند.


تیم والیبال شهرداری ورامین دیروز هم به تیم والیبال سپاهان اصفهان باخت تا به بخش پایین جدول سوق داده شود. احسن شیرکوند که سالهای اخیر همواره یک پای حمایتهای همه جانبه این تیم بود می گوید: شهرداری ورامین ابتدای فصل با 20 بازیکن و تیم کرونایی دست و پنجه نرم کرد و الان هم چندین مصدوم دارد. مهرداد بابایی ، علی جلالی، حسین ولایی و مجتبی شبان که دیسک کمرش بیرون زد و دست ما را در پوست گردو گذاشت و عجیب اینکه کادر فنی تیم ما هم دچار مصدومیت شده است.
شیرکوند می افزاید: آرش کشاورزی و امین نجفی را به عنوان بازیکنان جدید در نیم فصل گرفته ایم و کامبیز یعقوبی را در سمت مربی کنار تابش نژاد و بابائی قرار داده ایم اما مشکل اینجاست که با خیل بازیکنان آسیب دیده چاره ای نداریم.
شیرکوند که کمیته انضباطی فدراسیون والیبال یک سال است شرکت در رقابتها محروم شده است می گوید: از وقتی که مرا محروم کرده اند تیم ما هشت باخت آورده است هیچ کس نمی داند که اگر من حرفی می زنم یا اعتراضی دارم به خاطر حمایت از تیم شهرم است و تعجب می کنم که فدراسیون والیبال چگونه این شرایط را درک نمی کند البته شنیده ام کمیته استیناف فدراسیون با تجدید نظر در مدت محرومیت من آن را به 10 جلسه تقلیل داده است ولی من کاری به این مسائل ندارم زمانی از آقای پورحسن رئیس سازمان لیگ انتقاد می کردم به هر حال ایشان هم مسائل خاص خودش را داشت ولی مردی کار بلد بود و امروز جای چنین فردی در فدراسیون خالی است.
گفت و گو: جمشید حمیدی