پنجشنبه نهم فروردین ماه

آرتتا: اعتماد به نفس به تیمم برگشته است

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 4-0 مقابل وست برامویچ گفت اعتماد به نفس به تیمش بازگشته و عامل اصلی موفقیت توپچی‌ها در بازی‌های اخیر بوده است.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 4-0 مقابل وست برامویچ گفت اعتماد به نفس به تیمش بازگشته و عامل اصلی موفقیت توپچی‌ها در بازی‌های اخیر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، آرسنال دیشب در خانه وست برامویچ با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریف را 4-0 شکست دهد تا سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. آرسنال بعد از شروع بسیار بد این فصل حالا در این سه بازی نشان داده که دچار تغییری اساسی شده و در مسیر صعودی قرار گرفته است.
پیش از شروع بازی گفته می شود به دلیل بارش شدید برف در ورزشگاه خانگی وست برامویچ ممکن است این بازی به تعویق بیفتد ولی بازی برگزار شد و آرسنال نشان داد که خود را با شرایط ویژه ورزشگاه بهتر از حریفش سازگار کرده است.
 آرتتا در پایان بازی گفت:" پیروزی مقتدرانه‌ای بود. بدست آوردن سه پیروزی پیاپی در دوران پرفشار کریسمس در لیگ برتر اصلا آسان نیست. در بخشهایی از این مسابقه که شرایط آب و هوایی بهتر بود و بازی کردن کمی راحت تر می شد به نظرم ما فوتبالی عالی بازی کردیم. در جریان بازی دقایقی هم بود که کار واقعا سخت می شد و ما مجبور می شدیم بازی را مدیریت کنیم".

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" گل اول و حرکت عالی کیه‌ران تیرنی واقعا بی نظیر بود. گل دوم که روی بازی ترکیبی بدست آمد هم استثنایی بود. ما دو بازی پیاپی است که کلین شیت ثبت می کنیم و این می تواند به پایه‌ای برای پیروزی های بعدی تبدیل شود. ما امروز تهاجمی تر و خلاق تر بازی می کردیم و در زمان حمله خیلی بهتر از قبل بودیم".