جمعه دهم فروردین ماه

مورینیو: سون بدون پنالتی هم توان گل زدن دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، برای ستایش سون هیونگ مین، بار دیگر برونو فرناندز و منچستر یونایتد را مورد حمله قرار داد.

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، برای ستایش سون هیونگ مین، بار دیگر برونو فرناندز و منچستر یونایتد را مورد حمله قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ مورینیو پس از برد برابر لیدزیونایتد در مورد پنالتی‌هایی که به منچستر یونایتد تقدیم می‌شود صحبت کرد. او خیلی دوست دارد که فرناندز و منچستر را مورد هدف قرار دهد. مورینیو که دو فصل و نیم سرمربی شیاطین سرخ بود، نمی‌تواند در مورد تیم سابقش صحبت نکند. مخصوصا در مورد هم‌وطنش فرناندز که قبل از پیوستن در سال 2020 به یونایتد، نزدیک بود به تاتنهام ملحق شود.

در اواخر فصل 20-2019، مورینیو به تعداد پنالتی‌هایی که فرناندز برای تیمش به ثمر می‌رساند اشاره کرد. او گفت: "برونو به زمین می‌آید، خوب بازی می‌کند، به تیمش کمک می‌کند و مهم‌تر از همه ثابت می‌کند که چه پنالتی‌گیر قهاری است. یکی از بهترین‌ها در جهان است، چرا که تا حالا 20 پنالتی زده است."

فرناندز در فصل گذشته 4 گل از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند و مارکوس رشفورد 6 گل. فرناندز در این فصل 5 گل به نام خودش به ثمر رسانده و تنها یک گل از جیمی واردی بازیکن لستر عقب است. 
هری کین سومین گل تاتنهام برابر لیدز را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و مورینیو از این فرصت استفاده کرد تا به آمار گلزنی تیم منچستر از روی نقطه پنالتی اشاره کند. این در حالی بود که از او در مورد صدمین گل سون هیونگ مین برای اسپرز سوال شده بود. 

مورینیو گفت: "من خیلی برایش خوشحالم. خوشحالم که حالا مردم می‌فهمند که او چه بازیکن فوق‌العاده‌ای است. البته فکر می‌کنم باید این امر را به مردم ثابت کنیم. او 100 گل به ثمر رسانده، جایزه پوشکاش گرفته است و در بین بهترین گلزن‌ها قرار دارد، در حالی که بقیه گلزن‌ها با پنالتی به این آمار رسیده‌اند. بعضی بازیکن‌ها در یک فصل 10 گل از روی نقطه پنالتی می‌زنند، البته در مورد هری کین صحبت نمی‌کنم."